Santa Claus Christmas Tycoon: zamiast czekać na prezenty, wyprodukuj je w świątecznej grze
Buduj własne fabryki i produkuj prezenty, jak Święty Mikołaj w nowej mobilnej grze symulacyjnej Santa Claus Christmas Tycoon, przeznaczonej dla dzieci, młodzieży i dorosłych. Właściciel największej i najsprawniej działającej manufaktury prezentów zostanie wirtualnym Świętym Mikołajem. Bezpłatna gra autorstwa poznańskiego start-upu dostępna jest na urządzenia działające w oparciu o systemy Android oraz iOS.

Gra Santa Claus Christmas Tycoon jest dostępna w sklepach Google Play (Android) i Apple Store (iOS) na początku grudnia. W ciągu kilku dni pobrało ją kilka tysięcy użytkowników, co dało jej pozycję nr 1 w kategorii "strategie" w Google Play. W tej prostej i zabawnej grze, po szybkiej konfiguracji konta gracze rozpoczynają rozwój własnych manufaktur prezentów. Rozbudowują swoje pracownie przy wsparciu wirtualnych Elfów i wspinają się w wewnętrznym rankingu. Osoba, która wyprodukuje najwięcej wirtualnych podarunków i zajmie pierwsze miejsce, zostanie Świętym Mikołajem.
Sposobów na rozwój własnej fabryki jest wiele. Możemy postawić na klasyczną produkcję z pomocą Elfów, wziąć udział w loterii kart fortuny, a także zakupić dodatkowe linie produkcyjne w wewnętrznym sklepie. Rozwój biznesu możemy przyspieszyć poprzez system mikropłatności, zaszyty w grze przez jej twórców. Zwiększy to wydajność produkcji w manufakturze i szanse na wygraną.



- Gra Santa Claus Christmas Tycoon to nasza odpowiedź na mikołajkowe i przedświąteczne szaleństwo związane z poszukiwaniem i produkcją prezentów. Tym razem postanowiliśmy stworzyć grę, która jest przyjazna zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Zadbaliśmy o atrakcyjną szatę graficzną, dopracowaliśmy awatary. Liczba pobrań w ciągu pierwszych dni od udostępnienia aplikacji i wysokie pozycje w rankingach Google Play i iOS potwierdzają, że był to dobry ruch - powiedział Tomasz Henel, jeden z twórców i pomysłodawców gry.
Linie produkcyjne w grze działają przez całą dobę, bez względu na to czy jest się online, czy offline. Im większa aktywność i zaangażowanie w grę, tym większa produkcja prezentów. Pomysłodawcy gry przywiązali też dużą wagę do świątecznego klimatu interfejsu, grafik oraz awatarów.
Gra w Świętego Mikołaja została stworzona przez poznański start-up Royals, który ma na swoim koncie między innymi międzynarodową aplikację randkową Royals App oraz symulacyjną grę Bitcoin Miner Tycoon. Więcej informacji o grze można znaleźć na stronie christmastycoon.com.
Zobacz: Mikołajkowa promocja Lajt Mobile
Zobacz: Mikołajkowa promocja w Orange
Zobacz: Świąteczny poradnik zakupowy TELEPOLIS.PL