Radzimił pomoże znaleźć nową pracę. To wirtualny doradca na Messengerze Pracuj.pl

Serwis Pracuj.pl debiutuje z chatbotem Radzimił dostępnym w komunikatorze Facebook Messenger. Po wprowadzeniu swoich preferencji wyszukuje pasujące ogłoszenia i powiadamia o takich, które spełniają podane wcześniej kryteria.

Sebastian Górski (Uapsiabiduba)
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Radzimił pomoże znaleźć nową pracę. To wirtualny doradca na Messengerze Pracuj.pl

Jeśli Facebook Messenger jest dla Was podstawowym sposobem komunikacji ze światem, nowość Pracuj.pl może się przydać. Ponieważ mamy do czynienia z chatbotem, nie oczekujcie, że zrozumie bardziej zaawansowane zapytania. Nie będzie wiedział jaki jest status rozpatrywania Waszej aplikacji. Jednak programiści zadbali o to, by był jednocześnie profesjonalistą i miał specyficzne poczucie humoru.

Dalsza część tekstu pod wideo
Radzimił pomoże znaleźć nową pracę. To wirtualny doradca na Messengerze Pracuj.pl

Obsługa chatbota jest bardzo prosta. Radzimił podsuwa możliwe komendy, które można mu w danym momencie wydać. Naszym zadaniem jest wskazanie tej, która nas interesuje. Następnie podajemy nazwę stanowiska oraz miasto, województwo lub kraj. Znalezione oferty możemy przeglądać w oknie komunikatora, a dopiero po kliknięciu na jedną z nich (Zobacz ofertę) zostaniemy przeniesieni na stronę Pracuj.pl. Radzimił podsuwa nam jeszcze możliwość filtrowania ogłoszeń.

Jak mówi Piotr Kowalski, ekspert Pracuj.pl, Product Owner w Grupie Pracuj:

Coraz więcej osób, szczególnie młodych, korzysta z komunikatorów, takich jak Messenger. Jest to dla nich naturalna forma kontaktu i chcą w ten sam sposób komunikować się z dostawcami usług czy szukać pracy. Dlatego stworzyliśmy Radzimiła, do którego zadań należy przeszukiwanie blisko 50 tysięcy ofert pracy dostępnych na Pracuj.pl. Chatbot wybiera i prezentuje te, które spełniają wskazane kryteria selekcji. Co więcej, Radzimił zapamiętuje preferencje kandydata i uwzględnia je przy kolejnych cyklicznych wyszukiwaniach. Każdy może też wyznaczyć częstotliwość, z jaką chciałby otrzymywać oferty poprzez ten kanał.