Bank Millennium z nowością. Wielu skorzysta, choć pewnie nieświadomie
Bank Millennium przygotował nowość dla swoich klientów biznesowych, działających w branży e-commerce. To bramka płatnicza Millennium Pay, umożliwiająca przyjmowanie płatności elektronicznych za zakupy w sklepach internetowych.

Sklepy internetowe w Polsce mają się coraz lepiej, dlatego Bank Millennium przygotował nową ofertę dla przedsiębiorców działających w branży e-commerce. To bramka płatnicza Millennium Pay, przygotowana we współpracy z operatorem płatności PayTel.
Aby z niej skorzystać, należy mieć rachunek firmowy w Banku Millennium oraz prowadzić sklep internetowy. Rejestracja w usłudze jest bezpłatna, a klienci mogą skorzystać również z preferencyjnej stawki prowizyjnej 0,7% przez pierwszy rok korzystania z Millennium Pay. Po tym okresie stawka wyniesie 0,95%, niezależnie od wielkości obrotów.



Na początek Millennium Pay oferuje najbardziej popularne metody płatności:
- szybkie przelewy,
- płatności kartami,
- BLIK.
W późniejszym okresie usługa ma być rozszerzona o możliwość rozłożenia płatności na raty oraz odroczenia terminu płatności.
Przedsiębiorcy działający na rynku e-commerce mierzą się codziennie z wieloma wyzwaniami. Wielu z nich decyduje się na skorzystanie z oferty rachunku prowadzonego w Banku Millennium. Dlatego jako bank chcemy im pomagać, udostępniając rozwiązania wspierające wzrost sprzedaży online, a w przypadku części z nich rozpoczęcie działań sprzedażowych w tym kanale.
– powiedział Tomasz Pol, Departament Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium
Millennium Pay to odpowiedź Banku Millennium na potrzeby firm e-commerce, które poszukują prostych i bezpiecznych rozwiązań. Chodzi o zabezpieczenie danych klientów i przeciwdziałanie różnego rodzaju oszustwom w sieci. Millennium Pay oferuje również usługę PayWatch, która dzięki wsparciu sztucznej inteligencji zapewnia większą ochronę e-sprzedawców.
Jako PayTel dbamy o to, by oferowane przez nas usługi w jak najlepszy sposób odpowiadały na potrzeby rynku. Współpraca z Bankiem Millennium przy tworzeniu platformy płatności online była nie lada wyzwaniem, którego z przyjemnością się podjęliśmy. Nasze rozwiązanie zapewnia bezpieczeństwo transakcji, szybkość oraz intuicyjność, czyli cechy najistotniejsze dla dzisiejszych e-sprzedawców i e-konsumentów.
– powiedział Adam Tencza, Członek Zarządu PayTel
Dla przedsiębiorców stawiających pierwsze kroki w świecie e-commerce, Bank Millennium przygotował specjalną ofertę we współpracy z partnerem, operatorem platformy Sellingo. Klienci banku, po założeniu na platformie Sellingo sklepu internetowego, mogą go testować przez 6 miesięcy za darmo. Równocześnie będą mogli również skorzystać z usługi Millennium Pay.