Masz problem z logowaniem do aplikacji IKO? [Aktualizacja]
Spora grupa osób zgłasza problemy z logowaniem się do aplikacji mobilnej IKO należącej do PKO BP. Bank w odpowiedzi na to wydał komunikat w tej sprawie.
Okazuje się, że problemy te wynikają ze zwykłej awarii systemu, o której bank doskonale wie i już pracuje nad tym, żeby ją naprawić. Jak możemy przeczytać w komunikacie:
Występują utrudnienia w logowaniu do aplikacji IKO. Serwis transakcyjny iPKO i karty płatnicze działają bez problemów. Pracujemy nad jak najszybszą dostępnością aplikacji. Przepraszamy.
❗️Klientom, którzy nie mogą zalogować się do aplikacji IKO, rekomendujemy korzystanie z serwisu iPKO. Autoryzacja w iPKO odbywa się przez SMS.
Od siebie dodam, że problem ten nie dotyczy wszystkich użytkowników i u mnie aplikacja działa bez najmniejszych problemów.
Aktualizacja:
PKO BP poinformowało nas, że uporało się już z awarią.
Aplikacja IKO jest już w pełni dostępna. Przepraszamy za wszelkie niedogodności. Dziękujemy klientom za cierpliwość i wyrozumiałość.