Raiffeisen Digital Bank z ekspresowym przekazywaniem wypłat Blue Media

Raiffeisen Digital Bank uruchomi jesienią aplikację mobilną z szybkimi pożyczkami gotówkowymi. Dzięki wdrożeniu usługi ekspresowego przekazywania wypłat Blue Media, klienci banku będą mogli otrzymać przyznane środki na swoje konto jeszcze tego samego dnia.

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Raiffeisen Digital Bank z ekspresowym przekazywaniem wypłat Blue Media

Na początku działalności marka Raiffeisen Digital Bank będzie udzielać pożyczek w wysokości do 100 tys. zł z maksymalnym okresem spłaty do 60 miesięcy. W dalszych etapach planowane jest uzupełnianie aplikacji o kolejne usługi i produkty. Dzięki zaimplementowaniu usługi ekspresowych przelewów Blue Media, będzie możliwa ekspresowa wypłata środków do klientów (do kwoty 20 tys. zł).

Dalsza część tekstu pod wideo

Skorzystanie z naszej pierwszej usługi, czyli pożyczki gotówkowej, będzie możliwe za pośrednictwem nowoczesnej aplikacji na urządzenia mobilne. Jest ona efektem pracy międzynarodowego zespołu ekspertów z różnych obszarów technologii i bankowości. Stworzyliśmy proste w obsłudze, ale jednocześnie innowacyjne narzędzie bankowości cyfrowej, które wychodzi naprzeciw oczekiwaniom polskich konsumentów. Szczególnie ważne dla nas jest to, by klienci korzystający z naszej oferty mieli poczucie bezpieczeństwa. Gwarantują je nie tylko zastosowane technologie, ale również partnerzy z którymi współpracujemy. Stawiamy na sprawdzone rozwiązania, które są zbieżne z naszą filozofią działania. Tylko w ten sposób będziemy mogli dostarczyć najwyższą jakość usług.

– powiedział Kamil Niewiatowski, Country Manager marki Raiffeisen Digital Bank na Polskę

Polska to dość specyficzny rynek, jeśli chodzi o rozwój nowych technologii w szeroko rozumianym obszarze finansów. Z naszych cyklicznych badań wynika, że z jednej strony zachowujemy pewną nieufność w stosunku do instytucji oferujących usługi finansowe, z drugiej zaś coraz chętniej korzystamy z licznych udogodnień w tej dziedzinie. Częściowo wynika to ze specyficznej symbiozy, jaką na naszym rynku wypracowały banki i fintechy. Te pierwsze dają klientom stabilność instytucji i bezpieczeństwo świadczonych usług, te drugie - ciekawe rozwiązania, które czynią rynek finansowy bardziej przystępnym i wygodnym dla klientów.

– dodał Michał Stoltman z Blue Media

Z tegorocznego raportu Blue Media “Finanse Polaków w czasie pandemii” wynika, że spośród wszystkich instytucji oferujących usługi finansowe, największym zaufaniem cieszą się u nas niezmiennie banki (ponad 70%). Przy czym zaledwie 23% respondentów jest zdania, że nowe technologie wprowadzane przez różne instytucje finansowe są w pełni bezpieczne. Nie przeszkadza nam to jednak w masowym korzystaniu z szybkich płatności elektronicznych obsługiwanych przez operatorów płatności (50% Polaków regularnie w ten sposób opłaca zakupy internetowe) czy z BLIKA (39%), podczas gdy coraz częściej rezygnujemy z płatności za pobraniem czy z przelewów wykonywanych bezpośrednio z konta na stronie banku.