Klienci Banku Pekao mogą już korzystać z nowej, uproszczonej strony logowania do bankowości elektronicznej Pekao24. Wraz ze zmianą sposobu logowania, serwis został uzupełniony o nowe funkcje, które pozwolą klientom na wygodne korzystanie z usług bankowych bez wychodzenia z domu.
Zobacz: Karta płatnicza jako bilet w komunikacji miejskiej. Pekao wdraża to rozwiązanie w Białymstoku
Nowa strona logowania oraz dodatkowe funkcje bankowości internetowej Pekao24 dostępne są od 17 kwietnia. Na nowej stronie logowania możliwe jest odblokowanie usługi Pekao24 w przypadku, kiedy została ona zablokowana w wyniku błędnych prób logowania, a hasło do serwisu klienci odzyskają całkowicie zdalnie - bez konieczności kontaktu z infolinią lub wizyty w placówce.
Bank Pekao wprowadził również nowe udogodnienia w samym serwisie. Teraz klienci w prosty sposób otworzą konto, w tym również konto walutowe z kartą płatniczą, lub zamówią dodatkową kartę do istniejącego rachunku. Dzięki wizerunkowi posiadanych kart użytkownicy łatwiej będą mogli nimi zarządzać.
Zobacz: Bank Pekao wprowadza zdalne podpisywanie umów dla klientów biznesowych
Zobacz: BNP Paribas wdraża wideoweryfikację w aplikacji Gomobile. Konto bez wychodzenia z domu
Nowością w serwisie jest także możliwość wykonania przelewu do urzędu skarbowego na Indywidualny Rachunek Podatkowy oraz zlecenia natychmiastowego przelewu dzięki usłudze Express Elixir.
Pekao zachęca do korzystania z nowych funkcji serwisu również klientów prowadzących działalność gospodarczą. Od teraz w prosty sposób będą oni mogli uruchomić profil klienta firmowego i swobodnie przełączać się z konta firmowego na prywatne i odwrotnie.
Nowa strona logowania do Pekao24 już działa, jednak klienci wciąż mogą korzystać z jej poprzedniej wersji. Wystarczy kliknąć w odpowiedni baner dostępny na stronie głównej.
Zobacz: Przelewy Express Elixir w Pekao24 już dla wszystkich klientów
Zobacz: ING: karta przedpłacona dla dzieci poniżej 13. roku życia
Źródło tekstu: Bank Pekao