DAJ CYNK

Bank Millennium pozwala na inicjowanie płatności z kont w innych bankach

Mieszko Zagańczyk

Konta

Bank Millennium pozwala na inicjowanie płatności z kont w innych bankach

Bank Millennium udostępnił usługę, dzięki której klienci banku mogą zlecać w serwisie internetowym Millenet przelewy ze swoich kont w innych bankach. 

Dalsza część tekstu pod wideo
 

Jest to kolejne rozwiązanie udostępniane przez bank dzięki możliwościom, jakie stwarza dyrektywa PSD2. Wcześniej Bank Millennium udostępnił klientom opcję dodawania kont różnych banków do swojej bankowości elektronicznej.

Zobacz: Bank Millennium udostępnia zdalne podpisywanie umów w bankowości przedsiębiorstw

Dzięki nowej usłudze klienci Banku Millennium, którzy mają dodane do swojej bankowości elektronicznej konta innych banków, mogą obecnie zlecić w Millenecie przelew krajowy ze swoich złotówkowych kont prowadzonych w banku PKO BP. Usługa będzie stopniowo udostępniana kolejnym grupom klientów i rozwijana o rachunki kolejnych banków oraz inne rodzaje transakcji. Planowane jest  też udostępnienie tej funkcji w aplikacji mobilnej. 

Po udostępnieniu Finansów 360°, dzięki którym klient może zobaczyć w swojej bankowości elektronicznej stan środków i historię transakcji na swoich rachunkach w innych bankach, przyszedł czas na możliwość zainicjowania transakcji z tych rachunków. Zastosowane rozwiązania powodują, że przejście przez proces jest bardzo przyjazne dla klienta i nie budzi jego wątpliwości na żadnym etapie  – przekonuje Halina Karpińska, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.

Zobacz: W Banku Millennium otworzysz konto za pomocą selfie

Jak skorzystać z nowej usługi?

Zlecenie przelewu jest bardzo proste. Wystarczy wybrać konto z innego banku, które uprzednio zostało dodane w usłudze Finanse 360° i na odwrocie kafla z tym kontem wybrać opcję Przelew krajowy. Po jej wybraniu pojawi się formularz przelewu do wypełnienia, gdzie klient wyraża też odpowiednie zgody. Po kliknięciu opcji Dalej zostanie przeniesiony do strony logowania banku, z którego konta zleca przelew.   

Po zalogowaniu się i potwierdzeniu operacji metodą autoryzacyjną używaną w danym banku klient zostanie z powrotem przeniesiony do Millenetu. W Millenecie wszystkie zainicjowane w ten sposób transakcje będą widoczne w sekcji Płatności > Zainicjowane płatności.

Zobacz: Pekao24: nowa strona, ułatwienia w bankowości on-line
Zobacz: ING: karta przedpłacona dla dzieci poniżej 13. roku życia

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Bank Millennium