Zwierzęta ponownie w reklamach Netii, czyli kota zastąpiła kurka

Netia rozpoczęła nową kampanię reklamową, w której intensywnie wykorzystuje nowe elementy wizerunkowe. Ponownie główną rolę zagrały w niej zwierzęta.

Redakcja Telepolis
17
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Zwierzęta ponownie w reklamach Netii, czyli kota zastąpiła kurka

Netia rozpoczęła nową kampanię reklamową, w której intensywnie wykorzystuje nowe elementy wizerunkowe. Ponownie główną rolę zagrały w niej zwierzęta.

Najnowsza kampania reklamowa operatora wykorzystuje elementy nowego wizerunku Netii. Ponownie pojawiają się w niej zwierzęta, jednak tym razem zabraknie kota. W zamian za to pojawi się np. kurka. I żaaabaaa. ;-)



Nowa kampania reklamowa operatora prezentuje ofertę Internetu, w której za pierwsze miesiące trwania umowy klient płaci 1 zł.

Dalsza część tekstu pod wideo