Halo, Xiaomi? Od teraz każdy Polak zadzwoni wprost do producenta

Xiaomi otwiera dziś infolinię serwisową i obiecuje, że użytkownicy urządzeń marki będą teraz mogli szybko rozwiązać swoje problemy i otrzymać wsparcie. Można zadzwonić albo wysłać pytanie e-mailem.

Mieszko Zagańczyk (Mieszko)
4
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Halo, Xiaomi? Od teraz każdy Polak zadzwoni wprost do producenta

Xiaomi otwiera dziś infolinię serwisową specjalnie dla swoich polskich użytkowników. Infolinia będzie działać od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 20:00, pracownicy będą również odbierać pytania zadawane e-mailem. Usługa jest bezpłatna i dostępna pod numerem i e-mailem: 

Dalsza część tekstu pod wideo

Co można załatwić przez infolinię Xiaomi?

Ta nowa forma wsparcia ma przede wszystkim pomagać w rozwiązywaniu problemów polskich użytkowników dotyczących napraw urządzeń, zarówno w ramach gwarancji, jak i po jej upływie. Będzie można za jej pośrednictwem umówić się na serwis sprzętu, sprawdzić status zlecenia lub złożyć reklamację.  

Co ważne – nie jest to infolinia sprzedażowa, więc dzwoniący nie uzyskają tam informacji o sklepowej ofercie producenta, dostępności modeli czy ich cenach.