Wyniki UPC Polska po 1Q2012
Na koniec marca UPC Polska miało 1 492,9 tys. klientów, którzy korzystali z 2 537,2 tys. usług, w tym 662,7 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 678 tys. telewizji analogowej, 800,3 tys. użytkowników Internetu oraz 396 200 telefonii.
Na koniec marca UPC Polska miało 1 492,9 tys. klientów, którzy korzystali z 2 537,2 tys. usług, w tym 662,7 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 678 tys. telewizji analogowej, 800,3 tys. użytkowników Internetu oraz 396 200 telefonii.
W minionym kwartale wzrosły liczby abonentów wszystkich usług cyfrowych UPC: telewizji cyfrowej o 29,7 tys., szerokopasmowego Internetu o ponad 13,5 tys. oraz klientów korzystających z telefonii stacjonarnej o 24,1 tys.
UPC Polska zmodernizowało już blisko 93% dwukierunkowej sieci do technologii DOCSIS 3.0, dzięki czemu zapewnia dostęp do ultraszybkiego Internetu o prędkości do 150 Mb/s dla ponad 2,2 mln gospodarstw domowych.