Wyniki Dialogu po 4Q2008
Na koniec 2008 roku Telefonia Dialog obsługiwała 417,2 tys. linii dzwoniących w ramach swojej sieci. Wzrosła również - o 83% w stosunku do 2007 roku - liczba klientów w oparciu o obcą infrastrukturę: na koniec 2008 roku było ich 162,1 tys. 2008 rok spółka zakończyła ze stratą netto na poziomie 287.051 tys. zł.
Na koniec 2008 roku Telefonia Dialog obsługiwała 417,2 tys. linii dzwoniących w ramach swojej sieci. Wzrosła również - o 83% w stosunku do 2007 roku - liczba klientów w oparciu o obcą infrastrukturę: na koniec 2008 roku było ich 162,1 tys. 2008 rok spółka zakończyła ze stratą netto na poziomie 287.051 tys. zł.
W sprawozdaniu skonsolidowanym Grupy KGHM przychody Telefonii Dialog w 2008 roku stanowiły 548.034 tys. zł (wobec 496.042 tys. zł w 2007 roku - wzrost o 10%). Wynik na działalności operacyjnej osiągnął - 305.406 tys. zł (wobec 17.152 tys. zł w 2007 roku). Strata netto wyniosła 292.138 tys. zł (wobec zysku netto 63.372 tys. zł w 2007).
Na koniec grudnia ubiegłego roku spółka posiadała 136,8 tys. abonentów internetowych, w tym 8,6 tys. użytkowników usługi BSA, co oznacza dynamikę w stosunku do 2007 roku odpowiednio 120% i 412%.
Obok telefonu i internetu abonenci Dialogu mogli skorzystać z cyfrowej telewizji i wideo na żądanie. Pod koniec roku tygodniowo podpisywanych było kilkaset umów DIALOGmedia. Na koniec 2008 roku liczba użytkowników pakietu DIALOGmedia wynosiła 3,5 tys.