Wydatki reklamowe polskich telekomów w 2011 roku

W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7%, czyli 164 mln zł, przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20% swoich budżetów reklamowych - wynika z Raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.

Redakcja Telepolis
36
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wydatki reklamowe polskich telekomów w 2011 roku

W całym 2011 roku telekomy wydały na reklamę cennikowo 2,3 mld zł. Z tego ponad 7%, czyli 164 mln zł, przeznaczone było na reklamę radiową, ale najbardziej aktywni marketerzy w radiu lokowali nawet do 20% swoich budżetów reklamowych - wynika z Raportu AdBranch opublikowanego przez Komitet Badań Radiowych.

Całkowite wydatki reklamowe telekomów w 2011 roku:

Dalsza część tekstu pod wideo

Firma

Wydatki w 2011 roku w radiu

Udział radia w mediamiksie

Centertel

58,3 mln zł

10,7%

PTC

32,5 mln zł

5,2%

Polkomtel

31,6 mln zł

6,0%

TP

18,6 mln zł

11,6%

Netia

17,7 mln zł

20%

Pokaż więcej




Firma

Wydatki reklamowe w 2011 roku

PTC

630 mln zł

Centertel

544 mln zł

Polkomtel

529 mln zł

P4

335 mln zł

TP

161 mln zł

Netia

88 mln zł

Pokaż więcej