DAJ CYNK

Poczta Polska wybrała operatora systemu VoIP. To Orange Polska i spółka Integrated Solutions

Marian Szutiak

Wydarzenia

Poczta Polska ogłosiła, że wybrała Orange Polska oraz jej spółkę zależną Integrated Solutions na operatora usług telekomunikacyjnych w technologii VoIP. Kontrakt będzie ważny przez 4 lata.

Jedynym kryterium przetargu ogłoszonego przez Pocztę Polską na świadczenie usług telekomunikacyjnych w technologii VoIP była cena. Ta wyniosła 10,589 mln zł (bez VAT). Orange Polska oraz spółka Integrated Solutions będą operatorem usług dla Poczty Polskiej przez okres 4 lat.

Zobacz: T-Mobile Polska będzie świadczyć usługi na rzecz Urzędu Dozoru Technicznego
Zobacz: Orange z innogy Stoen montują w domach warszawiaków liczniki prądu LTE-M

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Poczty Polskiej, między innymi za pomocą posiadanego przez zamawiającego systemu telefonii,  w skład którego wchodzą system VoIP (15 tys. numerów) i system bilingowy Kobi. Wybrany operator będzie musiał również zapewnić wsparcie techniczne dla 1,3 tys. posiadanych łączy telefonicznych oraz nowo uruchomionych, świadczyć usługi Fax2Mail (100 numerów) oraz doprowadzić, uruchomić i utrzymać łącza SIP Trunk dla połączeń telefonicznych z systemu VoIP.

Zobacz: Poczta Polska stawia własne paczkomaty. 200 maszyn do końca października
Zobacz: Poczta Polska chce być nowocześniejsza. Operator testuje technologię radiowej identyfikacji przesyłek

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Poczta Polska