DAJ CYNK

Orange: motywacja dla dyrekcji, problemy dla pracowników

26.07.2018

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Wydarzenia

Interakcje: 13584

Ważne 5

9

Najważniejsi menadżerowie Orange przystąpili do specjalnego programu motywacyjnego - informuje portal Telko.In. To zła wiadomość dla konsultantów.



Najważniejsi menadżerowie Orange przystąpili do specjalnego programu motywacyjnego - informuje portal Telko.In. To zła wiadomość dla konsultantów.

Szansa na duże pieniądze dla dyrekcji

W ramach nowego programu motywacyjnego Orange wyemituje 2,325 mln akcji fantomowych. Są to akcje wirtualne, z których posiadacz będzie mógł skorzystać w przypadku spełnienia określonych warunków, np. uzyskaniu odpowiedniego wyniku lub celu oraz kursu akcji na giełdzie. Aby nabyć akcje, uprawnieni menadżerowie będą musieli wydać co najmniej kilkadziesiąt tysięcy złotych. Z tej opcji skorzystało 90% uprawnionych menadżerów, jak informuje Telko.In, jest to ok 20-30 osób. Głównie członkowie zarządu Orange i spółek wykonawczych oraz dyrektorzy wykonawczy.

Duża kasa tylko pod pewnymi warunkami

Warunkami otrzymania oraz uzyskania wspomnianych akcji oraz możliwości nabycia kolejnych 2 mln akcji są:

  • utrzymanie kursu giełdowego Orange na poziomie nie niższym niż średni kurs z II kwartału 2017 roku (ok 5,5 zł), jeśli tak się stanie, Orange wykupi akcje fantomowe menadżerów w I kwartale 2021 roku,
  • utrzymanie ustalonego wskaźnika NPS.

Czym jest NPS? To wskaźnik Net Promoter Score. Ulubiony wskaźnik konsultantów Orange.

Net Promoter Score

Każdy, kto kontaktował się z Biurem Obsługi Klienta Orange mógł otrzymać po rozmowie lub zrealizowaniu zgłoszenia prośbę o wypełnienie ankiety. Wskaźnik NPS to ostatnie pytanie brzmiące - czy poleciłbyś usługi Orange innej osobie?

To jeden z najbardziej losowych wskaźników, którym są mierzeni pracownicy Orange. Bo nawet jeśli doradca na infolinii dobrze załatwi sprawę klienta i ten będzie zadowolony z obsługi, to może on w ankiecie pozytywnie ocenić konsultanta, ale już negatywnie całą firmę.

Konsultanci Orange mogą mieć ciężko

Aby premię mógł otrzymać ktoś wyżej, muszą na nią zapracować pracownicy najniższego szczebla. A to oznacza, że konsultanci będą musieli wypracować odpowiednio wysoki wskaźnik NPS. Jeśli tego nie zrobią, to bardzo możliwe, że pożegnają się też z własną premią.

Aby pracownik infolinii otrzymał pozytywną ocenę od klienta, musi mieć odpowiednie wsparcie, które powinno płynąć z samej góry, czyli od osób najbardziej zainteresowanych. Bo w końcu to o ich pieniądze toczy się sprawa. Konsultant potrzebuje dobrego przeszkolenia, wsparcia w postaci możliwości zaoferowania atrakcyjnych dla klienta produktów w dobrej cenie, sprawnie działających systemów obsługowych... A o tym, jak dowiadujemy się często z rozmów z pracownikami Orange, czasem nie każdy pamięta.

Źródło tekstu: Telko.In; wł

Tagi: NPS orange
Komentarze
Zaloguj się
91. ~
0

2018-08-07 15:06:11

Co za bzdura. NIe raz spotykałem profesjonalnych, pomocnych i miłych konsultantów w firmach, którymi gardzę i któych usług wrogowi bym nie polecił...

Odpowiedz

90. ~ZZZ
0

2018-08-02 13:22:57

CZYLI TERAZ BEDA SZCZULI KONSULTANTOW KIEROWNICY, REGIONALNI OKREGOWI I INNI A USLUG NIE DADZA DO SPRZEDAZY TYLKO BADZ MADRY I PISZ WIERSZE, CO DO KLIENTOW TEZ CZASAMI JEST SMIESZNIE BO OCENA WLASNIE IDZIE NA SIEC NIE OSOBISCIE DLA KONSULTANTA, A WYSTARCZY JEDNA WICHURA SPADNIE ZASIEG I JANUSZ MOWI ZE SIE PRZENOSI

Odpowiedz

89. ~Kiep na opy
0

2018-08-01 13:51:59

Jedna Wielka kupa, co tu dalej pisać...

Odpowiedz

88. ~edi
0

2018-07-31 10:13:12

moja opinia jest taka że wysyłanie smsów z oceną służy zmiejszeniu pensji konsultantów. Obsługa systemu oceniania kosztuje tyle ile z tego systemu zabiora konsultantom albo nawet zysk zostanie a system ten będą obsługiwali pracownicy w macierzystych krajach firm telekomunikacyjnych za niezłą pensję . Jedna z sieci nie miała zasięgu przez dłuższy czas a wszyscy kupowali bo tanio.

Odpowiedz

87. ~
0

2018-07-31 00:58:35

81, oni to sobie tak wymyślili, że nawet jak nic nie możesz załatwić a konsul nie może pomóc to, że będziesz tak zadowolony z rozmowy z konsulem, że dasz najwięcej 5, - błędne załozenie? Wytlumacz to zarządowi...

Odpowiedz

86. BRXzRRX
0

2018-07-30 08:18:56

@84 widocznie jesteś problematycznym januszem który domaga się wszystkiego za psie pieniądze bo mu się ku...a nalezy i już i sobie tępy dziad myśli że wszyscy będą stawać dla niego na głowie żeby ten dalej wydzwaniał i psioczył bo mu to nie działa albo guziczek w pilocie sie wcisnął bo tym swoim grubym januszowymk dupskiem usiadło mu się przypadkiem na nim. a tfu pluje na takich januszów.

Odpowiedz

85. ~Ślonzok
0

2018-07-30 07:33:29

Praca na infoliniach, a w szczególności u operatorów komórkowych to praca jak w dyskontach. Za marne pieniądze, wiecznym pędzie, premia uwalana za wszystko, pejcz w postaci indoktrynacji na tzw. motywacyjnych spotkaniach, tfuuu!

Odpowiedz

84. ~Nil
0

2018-07-30 07:27:05

Bo Orange to taka firma, która jak wąż, zjada własny ogon. Panie nie da się, nie ma, nie było i nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie. Komuna w czystym wydaniu, a w mediach zarządzik ćwierka jacy to oni nie są hi-life.

Odpowiedz

83. ~do Arti
0

2018-07-30 00:13:34

Jak to nie wina pracownika? To przede wszystkim wina pracownika.

Odpowiedz

82. ~Arti
0

2018-07-29 14:42:30

81 ale to nie wina pracownika. Ty masz ocenić jego pracę.

Odpowiedz

81. ~Mandanao
0

2018-07-29 12:59:44

Jak mam ocenić pracownika infolinii (popularnie zwanego : rumunem), jeśli od roku wydzwaniam na infolinię z pytaniem kiedy pociągną światłowód pod mój adres, i ciągle słyszę że mojego adresu nie ma w planach inwestycyjnych i nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie ? i nie mieszkam gdzieś na odludziu pod lasem, tylko w centrum miasta, a słupy z miedzianką i chyba światłowodem mam 2 metry od budynku ...

Odpowiedz

80. ~@64
0

2018-07-28 12:44:52

Ale po co? Wystarczy im taki niedoceniony humanista, który się dowartościowuje w komentarzach. Za darmo.

Odpowiedz

79. ~Były
0

2018-07-28 12:36:34

Człowieczku wytrzyj swój zasmarkany nosek i idź spać bo nie wiesz o czym piszesz (do powyższej wypowiedzi).

Odpowiedz

78. ~
0

2018-07-28 12:23:00

Wielkie szczęście mają klienci Orange których nie obsługiwali tutaj /''niektórzy byli pracownicy Orange/''!!!!!! Ja też mam to szczęście. Teraz się tutaj ujawnili. Zarząd szybko się zorientował.

Odpowiedz

77. ~
0

2018-07-28 12:16:15

Ja akurat mam inną kablówkę- ale zawsze ochrzaniam tych co mi proponują nową umowę za dodatkowe 10 zł że niby będę miał więcej. A mnie nie interesują ich Eleveny i obijanie buzi na kwaśno (Sport na ostro) i nie chcę za to płacić. Ci co utworzyli takie pakiety sami sobie są winni. Kto chce to oglądać to niech sobie dokupi. To moja kasa i mój TV i ja będę decydował co mam oglądać. Nie ma wyboru- nie będzie nowej umowy.

Odpowiedz