DAJ CYNK

Era "Super Marką"

WitekT

Wydarzenia

Sieć Era zwyciężyła w badaniach Super Marka 2004 w kategorii Telekomunikacja.

Sieć Era zwyciężyła w badaniach Super Marka 2004 w kategorii Telekomunikacja.

Wygrana jest szczególnym powodem do satysfakcji, ponieważ badania przeprowadzone zostały wyłącznie wśród konsumentów. Tym samym, jako jedyna firma telekomunikacyjna Era otrzymała dyplom za zdobycie sympatii klientów i zbudowanie silnej pozycji na polskim rynku.

Super Marka polskiego rynku to wspólna inicjatywa firmy badawczej Target Group Badania i Doradztwo oraz magazynu Brief. Celem projektu jest opisanie sytuacji na polskim rynku marek w 15 lat po transformacji systemowej oraz wyróżnienie tych, którym udaje się skutecznie zdobyć sympatię konsumentów. Jest to jedyny na polskim rynku projekt badawczy, w którym o przyznaniu tytułu nie decydują eksperci – specjaliści od marketingu czy wyceny wartości marki – lecz sami konsumenci.

Zdaniem organizatorów badań: Siłę SuperMarki buduje jej wyjątkowa relacja racjonalna i emocjonalna, jaką tworzy z odbiorcą. SuperMarki są kochane przez konsumenta, stają się obiektem pożądania i często niezbędnym elementem życia.

Po ponad 8-letniej obecności na rynku, marka Era stała się najbliższa konsumentom spośród wszystkich firm telekomunikacyjnych w kraju. Postrzegana jest przez nich jako marka najbardziej przyjazna i najbardziej rozpoznawalna.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Era