Wreszcie "pełnosprawny" mBank lajt
mBank uruchomił dziś nową wersję serwisu internetowego, przeznaczonego dla urządzeń mobilnych. Odświeżony mBank lajt jest wreszcie "pełnosprawny" - pozwala w wygodny i bezpieczny sposób korzystać z serwisu transakcyjnego w każdym miejscu i o każdej porze.
mBank uruchomił dziś nową wersję serwisu internetowego, przeznaczonego dla urządzeń mobilnych. Odświeżony mBank lajt jest wreszcie "pełnosprawny" - pozwala w wygodny i bezpieczny sposób korzystać z serwisu transakcyjnego w każdym miejscu i o każdej porze.
Logowanie do mBanku z komórki jest bardzo proste i nie wymaga posiadania określonego modelu telefonu czy systemu operacyjnego. Wystarczy skorzystać z dowolnej przeglądarki i wpisać adres mBank.pl. Logowanie odbywa się na podstawie unikalnego loginu i hasła, identycznego jak w "zwykłym" serwisie mBanku. Przewagą wersji lajt nad tradycyjnym systemem transakcyjnym, wyświetlanym w telefonie, jest jego dopasowanie do możliwości urządzeń mobilnych.
Dziś mamy rzeszę 100 tys. klientów logujących się do mBanku przez telefon. W pierwszej kolejności wdrażamy uniwersalną wersję lajt, aby umożliwić wszystkim zainteresowanym łatwiejszy dostęp do usług przez telefon. W dalszej kolejności uzupełnimy ofertę o aplikacje na wybrane urządzenia. Już na przełomie lipca i sierpnia zaproponujemy transakcyjną wersję aplikacji na iPhone’a i iPada, a w kolejnych miesiącach udostępnimy aplikację dla Klientów korzystających z urządzeń z systemem operacyjnym Android oraz Windows. Systematycznie będziemy rozwijać również wachlarz funkcji dostępnych w ramach mobilnych rozwiązań mBanku - mówi Jarosław Mastalerz, członek zarządu BRE Banku ds. bankowości detalicznej.
Za pośrednictwem mBank lajt można uzyskać dostęp do informacji na temat produktów posiadanych w banku, a także (od teraz) wykonać najważniejsze operacje bankowe: sprawdzić stan konta i jego historię, zrealizować przelew zdefiniowany, założyć lokatę i spłacić kartę kredytową. Dodatkowo, w wersji lajt można uzyskać informacje na temat posiadanych kart, kredytów i produktów inwestycyjnych, a także doładować telefon.
Według statystyk mBanku, do serwisu transakcyjnego z urządzeń mobilnych do tej pory logowało się 100 tys. unikalnych użytkowników, posiadających rachunek w mBanku. Bank spodziewa się, że po wprowadzeniu nowego serwisu "lajt", liczba ta będzie jeszcze większa. Dotychczasowa wersja lajt serwisu oferowała jedynie cześć informacyjną, bez mobilnej wersji systemu transakcyjnego.
Według prognoz banku, końca 2011 roku serwis ma mieć 200 tys. użytkowników, a na koniec 2012 roku 0,5 mln klientów będzie logować się do mBanku przez telefon.