Witek nadaje #26: o odświeżonym wizerunku Multimedia z Michałem Dolnym
Musimy zbudować od nowa wizerunek marki Multimedia i wyjść z nią poza zasięg sieci własnej - mówi w Witek nadaje Michał Dolny, szef marketingu tej kablówki. Telekom dąży do świadczenia jak największej ilości usługi, bo klienci cenią sobie mniejszą ilość faktur.

Musimy zbudować od nowa wizerunek marki Multimedia i wyjść z nią poza zasięg sieci własnej - mówi w Witek nadaje Michał Dolny, szef marketingu tej kablówki. Telekom dąży do świadczenia jak największej ilości usługi, bo klienci cenią sobie mniejszą ilość faktur.
Zobacz: Grupa Multimedia Polska ogłasza nową strategię.
Multimedia rozpoczęła sprzedaż usług spoza swojego głównego biznesu - do wprowadzonego jakiś czas temu prądu, niedawno doszedł gaz. Wraz z nową ofertą, pojawiła się nowa strategia marketingowa i kampania wizerunkowa.
Przyszłość należy do multidostawców. Za kilka lat najważniejszym numerem w telefonie będzie telefon do takiego podmiotu - mówi Dolny.
<: F2622 :>