Witek nadaje #13: z Marcinem Kalkhoffem o reklamach operatorów
W I półroczu operatorzy komórkowi wydali ponad 720 mln zł na reklamę. Choć to kwoty cennikowe, bo realne wydatki po zniżkach to okolice 1/3 tego budżetu, to i tak robią one wrażenie. W tym odcinku Witek nadaje z Marcinem Kalkhoffem z branddoctor.pl, który oceni kampanie reklamowe telekomów.

W I półroczu operatorzy komórkowi wydali ponad 720 mln zł na reklamę. Choć to kwoty cennikowe, bo realne wydatki po zniżkach to okolice 1/3 tego budżetu, to i tak robią one wrażenie. W tym odcinku Witek nadaje z Marcinem Kalkhoffem z branddoctor.pl, który oceni kampanie reklamowe telekomów.
Zobacz: Rosną wydatki reklamowe telekomów.
Bez reklamy nie ma sprzedaży usług telekomunikacyjnych. To pokazuje chociażby przykład mBank mobile, który mając jedną z lepszych ofert telekomunikacyjnych na rynku, bez nakładów na promocję obsługiwał w szczycie popularności kilkadziesiąt tys. aktywnych kart SIM.
Zobacz: Obalamy mity: reklamy operatorów.
Aby zaistnieć na rynku telekomunikacyjnym, według różnych szacunków należy wydać na promocję przynajmniej 100 mln zł w ciągu 3 lat.
Zachęcamy do obejrzenia tego odcinka Witek nadaje do samego końca oraz subskrybcji naszego kanału.
<: F2333 :>