Agencja Paralotna przygotowała dla PTK Centertel kampanię promującą letnią ofertę telefonów i usług telefonii komórkowej Idea pod nazwą Wakacyjne Mocne Wejście. Agencja Paralotna przygotowała dla PTK Centertel kampanię promującą letnią ofertę telefonów i usług telefonii komórkowej Idea pod nazwą Wakacyjne Mocne Wejście. Kampania prowadzona jest pod hasłem Który podać?. Kampania skierowana jest do potencjalnych klientów sieci. Z założenia ma trafić do jak najszerszego odbiorcy i zachęcić go do zakupu nowych aktywacji w Jednej Idei z rachunkiem i Jednej Idei Mix. Layout jest utrzymany w letnim, wakacyjnym klimacie. Koncept oparty został na założeniu, iż odchodzimy od prostej komunikacji szczegółów oferty cenowej i wysokości rabatów na rzecz budzącej pozytywne, wakacyjne skojarzenia kampanii image-owej. Cała akcja jest prowadzona wokół punktów sprzedaży Idea. Główne madia kampanii to reklamy w prasie codziennej, plakaty, ulotki, bannery, witryny salonów oraz POSy w salonach Idea. Dodatkowo planowane są eventy i działania promocyjne na ulicach miast. Czas trwania kampanii: lipiec – sierpień 2005.