W zeszłym roku na reklamę najwięcej wydał Polkomtel

Wszyscy czołowi operatorzy komórkowi zwiększyli w ubiegłym roku wydatki na kampanie w prasie, radiu i telewizji - wynika z danych cennikowych Kantar Media (dawniej Expert Monitor). W sumie wyniosły one 2,1 mld zł, czyli o blisko 318 mln zł więcej niż w 2009 roku - pisze Press.

Redakcja Telepolis
22
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
W zeszłym roku na reklamę najwięcej wydał Polkomtel

Wszyscy czołowi operatorzy komórkowi zwiększyli w ubiegłym roku wydatki na kampanie w prasie, radiu i telewizji - wynika z danych cennikowych Kantar Media (dawniej Expert Monitor). W sumie wyniosły one 2,1 mld zł, czyli o blisko 318 mln zł więcej niż w 2009 roku - pisze Press.

Dalsza część tekstu pod wideo

 

Wydatki w 2010 roku

Wzrost względem 2009 roku

Polkomtel

712,7 mln zł

138,7 mln zł

Centertel

567,2 mln zł

31,8 mln zł

PTC

508,6 mln zł

73,9 mln zł

P4

319,7 mln zł

73,3 mln zł

Pokaż więcej