Wiadomości
W zeszłym roku na reklamę najwięcej wydał Polkomtel
Wszyscy czołowi operatorzy komórkowi zwiększyli w ubiegłym roku wydatki na kampanie w prasie, radiu i telewizji - wynika z danych cennikowych Kantar Media (dawniej Expert Monitor). W sumie wyniosły one 2,1 mld zł, czyli o blisko 318 mln zł więcej niż w 2009 roku - pisze Press.
22
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Wszyscy czołowi operatorzy komórkowi zwiększyli w ubiegłym roku wydatki na kampanie w prasie, radiu i telewizji - wynika z danych cennikowych Kantar Media (dawniej Expert Monitor). W sumie wyniosły one 2,1 mld zł, czyli o blisko 318 mln zł więcej niż w 2009 roku - pisze Press.
Dalsza część tekstu pod wideo
|
Wydatki w 2010 roku |
Wzrost względem 2009 roku |
Polkomtel |
712,7 mln zł |
138,7 mln zł |
Centertel |
567,2 mln zł |
31,8 mln zł |
PTC |
508,6 mln zł |
73,9 mln zł |
P4 |
319,7 mln zł |
73,3 mln zł |
Pokaż więcej