Wiadomości
    
    UPC - nowa promocja i kampania reklamowa
UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii, wykorzystującej format MegaRodzinki. Promuje ona ofertę dla nowych klientów, z ceną niższą o połowę nawet przez trzy miesiące.
                            
                                        
                                        22
                                    
                
                        
    
        
                    
            
    
        
    
    
        
            
        
        Udostępnij na fb
    
    
        
        Udostępnij na X
    
 
    UPC Polska rusza z nową odsłoną kampanii, wykorzystującej format MegaRodzinki. Promuje ona ofertę dla nowych klientów, z ceną niższą o połowę nawet przez trzy miesiące. 
W najnowszej reklamie aktorka Sylwia Gliwa, wcielająca się w rolę MegaMamy, promuje 50% upust na wszystkie usługi UPC dla nowych klientów. Wszyscy nowi klienci otrzymają usługi w promocji, która pozwala na korzystanie z nich nawet przez trzy miesiące w cenie niższej o 50%. Klient otrzyma zniżkę niezależnie od tego czy wybiera jedną usługę, dwie lub więcej.
<: F2499 :> 
    Dalsza część tekstu pod wideo
    
                                             
     
     
     
        
        