UPC: Mega power, mega fun [wideo]
Dziś startuje w mediach kampania Mega power, mega fun, która będzie platformą marketingową wspierającą nową ofertę UPC.
![UPC: Mega power, mega fun [wideo]](https://www.telepolis.pl/grafika/miniatury/upc-mega-power-mega-fun-1m.jpg)
Dziś startuje w mediach kampania Mega power, mega fun, która będzie platformą marketingową wspierającą nową ofertę UPC.
Celem kampanii jest umocnienie pozycji UPC jako operatora zapewniającego klientom konkurencyjną ofertę usług cyfrowych.
Już w tej chwili - jak wynika z najnowszej analizy Urzędu Komunikacji Elektronicznej - w przypadku dostępu do internetu przepływności do 60 Mb/s oferta UPC jest o 40 proc. atrakcyjniejsza cenowo niż oferta konkurenta, przy zobowiązaniu na 12 miesięcy. W kategorii powyżej 100 Mb/s nasze usługi są najkorzystniejszą ofertą na rynku. Różnica cenowa do najdroższego konkurenta wynosi aż 78 proc. na korzyść UPC - czytamy w komunikacie operatora.
W ramach nowej promocji, UPC odświeża pakiety składające się z dwóch usług (oba w cenie 89 zł miesięcznie):
- Internet UPC i Telefon UPC, składający się z usługi internetowej o przepustowości 60 Mb/s oraz nowej oferty telefonicznej Minuty do wszystkich MAX z nielimitowanymi połączeniami do wszystkich numerów komórkowych i stacjonarnych w Polsce oraz w 41 krajach Europy i Świata,
- Telewizja UPC i Telefon UPC, składający się z oferty kanałów Telewizji Cyfrowej UPC i wyżej opisanego pakietu Minuty do Wszystkich MAX.