UPC ma 400 tys. klientów dostępu do Internetu

W lutym już 400 tys. Internautów korzystało z szerokopasmowego dostępu do Internetu UPC. W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma odnotowała znaczący, 30-procentowy wzrost liczby abonentów tej usługi.

Redakcja Telepolis
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
UPC ma 400 tys. klientów dostępu do Internetu

W lutym już 400 tys. Internautów korzystało z szerokopasmowego dostępu do Internetu UPC. W ciągu ostatnich 12 miesięcy firma odnotowała znaczący, 30-procentowy wzrost liczby abonentów tej usługi.

Rosnącą popularnością cieszy się także usługa telewizji cyfrowej - w 10 miesięcy od jej uruchomienia ponad 100 tys. nowych i obecnych klientów wybrało tę ofertę. Z trzeciej z oferowanych usług - telefonu UPC - korzysta już 150 tys. abonentów. Z 1,5 miliona sprzedanych przez UPC usług korzysta ogółem ponad milion abonentów.

W roku 2008 UPC Polska była jedną z trzech najszybciej rozwijających się filii Liberty Global, odnotowując dwucyfrowy wzrost dochodów i spodziewam się, że mimo obecnej sytuacji ekonomicznej, rok 2009 będzie pod tym względem równie pomyślny. Polski rynek ma duży potencjał i zamierzamy go wykorzystać. Wraz z rozwojem technologii dostępnych na rynku, rosną oczekiwania klientów. Dlatego o sukcesie decyduje nie tylko innowacyjność, ale także umiejętność uproszczenia i dopasowania oferty do potrzeb rynku i odbiorców. Tym kierujemy się tworząc strategię rozwoju usług. W 2009 planujemy szereg kolejnych nowości, zamierzamy także nadal wyznaczać trendy na rynku w zakresie prędkości internetowych. Naszym celem jest dalsza cyfryzacja sieci i usług oraz konsekwentne zwiększanie bazy klientów korzystających z więcej, niż jednej usługi - mówi Simon Boyd, prezes UPC Polska.

Dalsza część tekstu pod wideo