UKE zachęca firmy do przystąpienia do Memorandum ws. jakości
UKE kontynuuje działania w zakresie poprawy ochrony konsumenta i zapewnienia praw użytkownika usług telekomunikacyjnych. W tym celu zaprasza zainteresowane podmioty do przystąpienia do Memorandum.
UKE kontynuuje działania w zakresie poprawy ochrony konsumenta i zapewnienia praw użytkownika usług telekomunikacyjnych. W tym celu zaprasza zainteresowane podmioty do przystąpienia do Memorandum.
Przypomnijmy, że w połowie maja UKE zorganizował spotkanie z przedsiębiorcami telekomunikacyjnymi. W jego trakcie prowadzone były rozmowy na temat zasad ochrony konsumentów i zapewnienia im praw w zakresie przejrzystości umów i jakości usług. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.
Teraz UKE, wychodząc naprzeciw przedsiębiorcom, izbom, stowarzyszeniom oraz innym instytucjom, które nie uczestniczyły w spotkaniu, zwraca się do nich z informacją o możliwości zgłoszenia chęci współpracy.
Dodatkowo przedsiębiorcy, izby, stowarzyszenia oraz inne organizacje mogą przystąpić do Zespołu roboczego w ramach Memorandum, który zajmie się opracowaniem zasad informowania klienta o świadczonych usługach, w tym o ich jakości i dostępności.