UKE sprawdził jakość publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych
Urząd Komunikacji Elektronicznej ponownie sprawdził jakość publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych. W większości operatorzy uzyskali gorsze wyniki niż w III kwartale 2011 roku, w przypadku połączeń głosowych.
Urząd Komunikacji Elektronicznej ponownie sprawdził jakość publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych. W większości operatorzy uzyskali gorsze wyniki niż w III kwartale 2011 roku, w przypadku połączeń głosowych.
Najtrudniej na telefon stacjonarny było dodzwonić się w IV kwartale 2011 roku korzystając z usług MNI Telekom oraz Telekomunikacji Kolejowej, najłatwiej z Euronu.
W przypadku połączeń na telefony komórkowe najsłabiej wypadły Telekomunikacja Kolejowa i MNI S.A. Najłatwiej na komórkę można było się dodzwonić korzystając z usług TP.
Pełny raport znaleźć można pod tym adresem.