TP wybrała agencje

Telekomunikacja Polska ogłosiła oficjalne wyniki prowadzonego od maja przetargu strategiczno-kreatywnego.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
TP wybrała agencje

Telekomunikacja Polska ogłosiła oficjalne wyniki prowadzonego od maja przetargu strategiczno-kreatywnego.

Od 1. października wiodącą agencją, odpowiedzialną za strategię komunikacji operatora na rynku masowym, będzie BBDO Warszawa, zaś agencją wspierającą będzie Testardo Red Cell.

Jak mówi Marek Hancke, dyrektor pionu komunikacji korporacyjnej TP, BBDO i Testardo najlepiej zaprezentowały się w trakcie przetargu. Najważniejsze było właściwe zrozumienie naszych założeń strategicznych i przełożenie ich na atrakcyjną i efektywną komunikację - wyjaśnia Hancke.

Z obiema agencjami umowy zostaną podpisane na rok, z opcją przedłużenia, a system wynagradzania zakłada współodpowiedzialność agencji za efektywność komunikacji, jak również realizację celów biznesowych bezpośrednio związanych z kampaniami.

Informacji o wartości budżetów przeznaczonych na kreację i produkcję reklam Telekomunikacja Polska nie podaje.

Dalsza część tekstu pod wideo