TP wspiera chore dzieci
Po raz kolejny Telekomunikacja Polska wsparła działania Fundacji Charytatywnej Bal Dziennikarzy, która przygotowała inscenizację bajki Kopciuszek w wykonaniu znanych dziennikarzy.
Po raz kolejny Telekomunikacja Polska wsparła działania Fundacji Charytatywnej Bal Dziennikarzy, która przygotowała inscenizację bajki Kopciuszek w wykonaniu znanych dziennikarzy.
TP jako główny sponsor przedsięwzięcia przekazała 100 tys. zł na pomoc dla ośrodków
leczących dzieci z chorobami nowotworowymi. W bajce Kopciuszek wystąpiło wielu znanych dziennikarzy m.in. Monika Olejnik, Szymon
Majewski, Katarzyna Kolenda-Zaleska, Kamil Durczok, Bogdan Rymanowski i Wojciech Jagielski. Reżyserem spektaklu była Krystyna Janda.
Kopciuszka będzie można zobaczyć w TVP1, w najbliższą sobotę (10. września), o godz. 20:10, a dzień później bajka zostanie wyemitowana w TVN o godz. 10:30. Od poniedziałku 12. września w sprzedaży pojawią się specjalne "płyty cegiełki" z bajką Kopciuszek na DVD.
Całkowity dochód ze sprzedaży bajek - "płyt cegiełek" zostanie przekazany na pomoc dla ośrodków leczących dzieci z chorobami
nowotworowymi:
• Katedry i Kliniki Pediatrii, Hematologii i Onkologii Collegium Medicum im. L. Rydygiera w Bydgoszczy,
• Kliniki Onkologii Dziecięcej Dziecięcego Szpitala Klinicznego AM w Białymstoku,
• Oddziału
Hematologiczno-Onkologicznego Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego w Kielcach.
W tych placówkach, podobnie jak w innych szpitalach w całej Polsce, już od dawna działają Telefony do Mamy, a dzieci dzięki specjalnym kartom telefonicznym TP Dzieciom mogą za darmo zadzwonić do domu. Z ponad 1000
Telefonów do Mamy mali pacjenci wydzwonili już ponad 5 mln minut rozmawiając z bliskimi.