TP wprowadza pilotażowo automatyczną obsługę przez BL 9393
Od dziś klienci Telekomunikacji Polskiej z regionu krakowskiego mogą w ramach pilotażu korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię 9393.
Od dziś klienci Telekomunikacji Polskiej z regionu krakowskiego mogą w
ramach pilotażu korzystać z automatycznej obsługi przez błękitną linię
9393. Dzięki niej, bez konieczności rozmowy z doradcą, sprawdzą m.in.
wysokość ostatniego rachunku, saldo i otrzymają informacje o usługach
i aktualnych promocjach. Wdrożenie systemu w całym kraju jest
planowane na połowę 2005 roku. Prócz Krakowa, od 13 lutego 2005 roku
pilotażem będzie objęty także region olsztyński. Wprowadzenie
automatycznej obsługi oznacza, że klienci dzwoniący na błękitną linię
będą teraz mogli połączyć się bezpośrednio doradcą lub samodzielnie
otrzymać niektóre informacje o swoim koncie i telefonie.
Korzystanie z części samoobsługowej jest możliwe po ustaleniu przez
klienta indywidualnego 6-cyfrowego numeru PIN. Takie rozwiązanie
zapewnia pełne bezpieczeństwo w korzystaniu z serwisu. Żeby go otrzymać
należy zadzwonić do doradcy błękitnej linii i przejść procedurę
weryfikacji i jego nadania. PIN zna tylko klient.
Dzięki automatycznej obsłudze klient ma możliwość odsłuchania
informacji m.in. na temat: ostatniego rachunku (kwota do zapłaty,
termin płatności), aktualnego stanu rozliczeń (saldo), potwierdzenia
wpłaty, minibillingu ostatniej faktury i szacunkowe dane dotyczące
przeprowadzonych rozmów w aktualnym okresie rozliczeniowym. Ponadto
dowie się wszystkiego o planach telefonicznych, usługach, promocjach
oraz pozna aktualny status realizacji jego zleceń złożonych przez
błękitną linię.
Korzystanie z automatycznej obsługi jest całkowicie bezpłatne z
telefonów stacjonarnych TP i automatów telefonicznych TP, przez cała
dobę i we wszystkie dni tygodnia.