To ma być kwartał Polkomtela

To pierwsza, ale nie ostatnia niespodzianka w tym roku. To będzie jesień i zima Plusa - zapowiedział Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela i dyrektor ds. marketingu i zarządzania relacjami z klientem.

Redakcja Telepolis
19
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
To ma być kwartał Polkomtela

To pierwsza, ale nie ostatnia niespodzianka w tym roku. To będzie jesień i zima Plusa - zapowiedział Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtela i dyrektor ds. marketingu i zarządzania relacjami z klientem.

Polkomtel zaprezentował dziś nową ofertę dla klientów biznesowych pod nazwą Elastyczna, o czym pisaliśmy w tej wiadomości. Jak podali przedstawiciele operatora, w tej chwili Plus ma 41% rynku SOHO (małych firm), 42% SME (średnich) i 53% CMA (dużych). Teraz nacisk ma być położony na SOHO, gdzie Plus ma być niekwestionowanym liderem zarówno pod względem ilości aktywacji, jak i przychodów. Już teraz sprzedaż idzie, według słów przedstawicieli Polkomtela, bardzo dobrze, lepiej od oczekiwań.

Według naszych wyliczeń na podstawie profilu użytkowników, do których kierujemy najnowszą ofertę biznesową, jest ona kilkadziesiąt procent tańsza niż Play - powiedział Gaweł dodając, że ponad połowa klientów, dla których przeznaczone są nowe taryfy, korzysta z usług dodanych (poza rozmowami i SMS-ami).

Gaweł powiedział także, że Polkomtel chce postawić na premium content, który chce także współprodukować. Telekom ma ambicję być największym dostawcą takich treści w Polsce, a epizod z Big Brother 4.1, o którym pisaliśmy w tej wiadomości, ma być tego testem.

Dalsza część tekstu pod wideo