DAJ CYNK

Play oburzony różowym Mobile Connectem

08.11.2017

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 13769

Ważne 13

10

Informacja o tym, że sieć T-Mobile jako pierwsza wprowadziła usługę Mobile Connect nie spodobała się sieci Play. "Fioletowi" korzystali z rozwiązania dużo wcześniej, ale... nikogo o tym nie poinformowali.



Informacja o tym, że sieć T-Mobile jako pierwsza wprowadziła usługę Mobile Connect nie spodobała się sieci Play. "Fioletowi" korzystali z rozwiązania dużo wcześniej, ale... nikogo o tym nie poinformowali.

Chyba każdy serwis, a na pewno zdecydowana większość z piszących wczoraj o wdrożeniu usługi Mobile Connect poinformował, że T-Mobile zrobił to jako pierwszy operator w Polsce. Tak również informuje sam operator. Jak się okazało, nie jest to prawdą.

Zobacz: Mobile Connect w T-Mobile

Z rozwiązania Mobile Connect korzysta sieć Play i to od września 2015 roku. Usługa jest wykorzystywana podczas logowania do Play Now, a w lutym 2017 roku wdrożono ją przy "Wirtualnej Centralce" dla firm. Problem tylko w tym, że Play nie poinformował, że jego rozwiązania bazuje właśnie na technologii Mobile Connect, która jest globalnym standardem organizacji GSM Association. Potwierdził to rzecznik Play Marcin Gruszka w najnowszym wpisie na swoim blogu informując: Nie, nie nazywamy tego rozwiązania szumnie Mobile Connect. Jednocześnie w kolejnym zdaniu niekonsekwentnie dodał: Dodatkowo my jako jedyni zintegrowaliśmy naszą platformę Mobile Connect w projekcie mDokumenty, co pokazywaliśmy Pani Minister Annie Streżyńskiej.

Nie wnikając już w szczegóły, czy Play faktycznie nazywa swoją usługę Mobile Connect, czy też nie oraz czy jest ona zgodna ze standardem GSM Association, faktycznie "Fioletowi" wdrożyli ją przed T-Mobile i oferują ją klientom już od ponad roku. Czy Play był pierwszy? Tego nie wiemy. Być może Orange i Plus też korzystają z Mobile Connect, tylko zapomnieli się tym pochwalić? Jeśli tylko któryś z operatorów zdecyduje się podzielić tą informacją, na pewno ją przekażemy.

Źródło tekstu: Play; T-Mobile; wł

Komentarze
Zaloguj się
25. ~???
0

2017-11-12 11:02:57

@5 A nie chcesz trzeciego ?

Odpowiedz

-2

2017-11-08 16:36:27

Ja wdrożyłem koncepcję mobul conect w moim garażu już w 1993 roku. Tylko wtedy nazwałem to Ultra Conect fast broadcast and mega hiper point

Odpowiedz

23. kArAkAn
-2

2017-11-08 16:20:43

play oburzony a mogl kogokolwiek poinformowac gdy to wprowadzal..

Odpowiedz

22. ~
0

2017-11-08 16:05:34

Trollom już nie pasuje zdementowanie nieprawdy jaką się chwali różowa sieć.

Odpowiedz

21. ~gość
3

2017-11-08 16:05:00

Plej zpomniał jak wciskał swoje "4G" HSPA co było nieprawdą, równie głupawe nazwy stosują na to co działa w T-m i Orange czyli na agregacje pasm LTE, w pleju to się szumnie nazwywa"ultra" Ultra wiadomo co, nie będę używał wulgaryzmów.

Odpowiedz

20. ~
0

2017-11-08 15:49:55

@16 ja widze że to ty jestes zalosny

Odpowiedz

19. Sig
3

2017-11-08 14:51:27

Nikogo poza nimi samymi nie obchodzi kto był pierwszy czy drugi wprowadzając daną usługę. Ważne jak operator działa i jaką ma ofertę, no, ale to fioletowi, oni zaraz z 6G pewnie wystartują ;-)

Odpowiedz

18. mikkel
1

2017-11-08 14:11:19

@16 masz rację. Ale nie ma się co dziwić skoro są wirtualną siecią dla "dzieci".

Odpowiedz

17. ~pabloki
0

2017-11-08 13:45:57

zaraz sie okaże że plus ma mobile+connect , orange ma connectmobile. wżne jakiej nazwy użyto. play nie użył nazwy jakiej użył tmobile. o to chodzi. i jest to wtedy prawda że tmobile wdrożył mobile connect.

Odpowiedz

16. ~
2

2017-11-08 13:16:49

Gruszka tradycyjnie zachowuje się jak chłopiec w krótkich spodenkach "... proszę Panie, ja byłem pierwszy, ja byłem pierwszy, proszę pani ...".Żałosny operator Play , żałosny rzecznik Play.

Odpowiedz

0

2017-11-08 12:50:58

@11. Możliwe. Jednak lepiej wprowadzić coś i siedzieć cicho niż nie wprowadzić a innych informować o wprowadzeniu.

Odpowiedz

14. ~
2

2017-11-08 12:44:43

Ten plej już się skończył, męczący głupi marketing, bełkot medialny, wg nich czarne jest białe a białe czarne, zamiast poprwiać jakość usług to zajmują się showmaxami, tidalami, reklamami. Przez roaming unijny mamy jakiś zastój, nie ma nowych ciekawych ofert, orange do niedawna najlepsza sieć kasuje rabaty, promocje, skraca ważność bonusów internetowych, źle się dzieje.

Odpowiedz

13. mikkel
4

2017-11-08 12:44:04

A ja jestem oburzony że nielimitowany internet u fioletowych ma pakiet 100GB a potem lejek.W dodatku za usuniecie lejka jest jeszcze opłata. To się nazywa oszukiwanie.100GB często wystarczy ale nie zawsze.To jest akcja typu:Masz nolimit pod warunkiem wykorzystania nie więcej niż 100GB

Odpowiedz

12. ~piotr
1

2017-11-08 12:27:33

Niech lepiej zajmą się budowa sieci i oferta bo to leży a nie takimi bzdurami. A skoro nie chwalili się że wprowadzili takie rozwiązanie to z czym maja problem?

Odpowiedz

11. orson_dzi
2

2017-11-08 12:24:17

@9 Znając Plusa, nawet jakby wprowadzili, to mogłaby ta informacja do nikogo nie dotrzeć :)

Odpowiedz