T-Mobile znów zaliczył awarię. Padł internet i inne usługi
Operator T-Mobile zaliczył dziś awarię. Klienci mieli problemy z połączeniem się z internetem, nie działały też niektóre usługi operatora. Magentowi przekonują, że już przywracają działanie swoich systemów.

Dziś rano część użytkowników zauważyła problemy z działaniem sieci T-Mobile. Klienci nie mogli połączyć się z internetem, korzystając z transmisji danych. Nie działała też aplikacja „Mój T-Mobile”, która wyświetlała komunikat o trwających pracach serwisowych. Nie można było się również dostać do części internetowych witryn operatora – działała główna strona, ale nie były dostępne podstrony z promocjami i regulaminami.
Szczyt awarii przypadł na godzinę 9:30, gdy w serwisie Downdetector odnotowano ponad 3200 zgłoszeń.



1/2 Drodzy klienci, dziś rano wystąpiły problemy z naszymi systemami, co spowodowało przejściowe utrudnienia w obsłudze klienta oraz działaniu transmisji danych w części ofert. Zidentyfikowaliśmy już przyczynę awarii i usunęliśmy ją.
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) June 13, 2023
Do tych problemów odniósł się w końcu operator, który napisał na Twitterze:
Drodzy klienci, dziś rano wystąpiły problemy z naszymi systemami, co spowodowało przejściowe utrudnienia w obsłudze klienta oraz działaniu transmisji danych w części ofert. Zidentyfikowaliśmy już przyczynę awarii i usunęliśmy ją.
T-Mobile przekonuje, że już przywraca poprawne funkcjonowanie wszystkich usług, a jego sieć z każdą chwilą działa coraz stabilniej i w okolicach godziny 11 wszystkie utrudnienia powinny ustąpić.