T-Mobile: spontaniczna znajomość marki to 43%

T-Mobile poinformował, że w lipcu spontaniczna znajomość jego marki wyniosła 43%. W przypadku wspomaganej, odsetek ten osiągnął 75%.

Redakcja Telepolis
35
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile: spontaniczna znajomość marki to 43%

T-Mobile poinformował, że w lipcu spontaniczna znajomość jego marki wyniosła 43%. W przypadku wspomaganej, odsetek ten osiągnął 75%.

Taka rozpoznawalność marki jest efektem rozpoczęcia na początku czerwca kampanii Chwile, które łączą. Szerzej o niej pisaliśmy w tej wiadomości.

Co więcej, według T-Mobile coraz więcej osób postrzega jej markę jako tą, która jako pierwsza wprowadza nowości, jest nowoczesna oraz modna.

O wynikach dotyczących rozpoznawalności marki T-Mobile po 30 dniach obecności na polskim rynku pisaliśmy w tej wiadomości.

Dalsza część tekstu pod wideo