30 dni marki T-Mobile w Polsce

Po 30 dniach obecności marki T-Mobile na polskim rynku jej spontaniczna znajomość wynosi 33%. Prawie wszystkie punkty sprzedaży otrzymały nową wizualizację - poinformował dyrektor do spraw komunikacji rynkowej PTC.

Redakcja Telepolis
89
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
30 dni marki T-Mobile w Polsce

Po 30 dniach obecności marki T-Mobile na polskim rynku jej spontaniczna znajomość wynosi 33%. Prawie wszystkie punkty sprzedaży otrzymały nową wizualizację - poinformował dyrektor do spraw komunikacji rynkowej PTC.

Obecnie zakończyła się część kampanii reklamowej związanej z wprowadzeniem marki T-Mobile na rynek polski. Teraz etap intensywnego budowania wizerunku przechodzi na komunikację produktową i ofertową - powiedział Paweł Szarkowki, odpowiedzialny w PTC za komunikację rynkową.

Według niego, proces zmiany wizualizacji sieci sprzedaży przebiega zgodnie z planem i jest już na ukończeniu. Obecnie w ponad 1000 punktów sprzedaży, czyli w ponad 99%, w pełni wprowadzona została pełna wizualizacja T-Mobile.

Po 30 dniach obecności marki na rynku spontaniczna jej znajomość została zwiększona z 3% w maju do 33% w czerwcu. Celem kampanii na ten rok jest osiągnięcie rozpoznawalności marki na poziomie 29%. Z niezależnych badań SMG/KRC wynika, że obecnie 87% pytanych wie, że Era zmieniła się na T-Mobile.

Wyniki te warto porównać z analogicznymi danymi dotyczącymi wprowadzenia marki Orange na polski rynek. Miesiąc po tym wydarzeniu, spontaniczna znajomość marki Orange wyniosła 40%, natomiast wspomagana - 67%. Szerzej o tym pisaliśmy w tej wiadomości.

Dalsza część tekstu pod wideo