Red Bull Mobile to pół roku nielimitowanego Internetu w T-Mobile
T-Mobile i Red Bull Mobile połączyły siły, by zaoferować subskrypcję, która ma sprostać wymaganiom każdego, kto ceni sobie swobodę i nieograniczony dostęp do sieci. Przypomina o tym najnowsza kampania magentowego operatora.

W 2023 roku oferta Red Bull Mobile przeszła z Play pod skrzydła T-Mobile Polska. Magentowy operator przygotował pakiet subskrypcyjny pod tą marką, kosztujący 40 zł co 30 dni (po wyrażeniu zgód marketingowych). W jego ramach możemy liczyć na:
- pełną swobodę: model subskrypcyjny oznacza brak sztywnej umowy i możliwość rezygnacji w dowolnym momencie,
- wygodę: aktywacja numeru zajmuje kilka minut i odbywa się w aplikacji lub na stronie internetowej, można wybrać wirtualną kartę eSIM bez dodatkowych opłat,
- oszczędność: pierwszy miesiąc kosztuje tylko 1 zł,
- nielimitowany Internet: przez pierwsze 6 miesięcy można korzystać z nielimitowanego Internetu, również w jakości 5G,
- atrakcyjne pakiety: po 6 miesiącach otrzymujemy 60 GB na 30 dni (10,65 GB w roamingu UE), można też dokupić pakiet 100 GB za 10 zł,
- dodatkowe korzyści: w aplikacji czekają na użytkownika cotygodniowe "dropy" ze świata Red Bull.
Dalej niż koniec Internetu
Red Bull Mobile to oferta dla tych, którzy chcą odkrywać świat bez ograniczeń. Dzięki nielimitowanemu Internetowi można korzystać z multimediów, grać w gry online, pracować zdalnie i pozostawać w kontakcie ze znajomymi. Przypomina o tym najnowsza kampania magentpwego operatora z Łukaszem Czepielą, czyli słynnym pilotem akrobacyjnym, mistrzem świata w kategorii Challenger w serii Red Bull Air Race oraz ambasadorem Red Bull Mobile.


