T-Mobile i Sidekick - nie wszystko jeszcze stracone
Według najnowszej informacji przekazanej przez amerykański oddział sieci T-Mobile, większość utraconych danych z usługi świadczonej użytkownikom telefonu Sidekick miało udać się odzyskać. Oznaczać to może, że przynajmniej część użytkowników sieci odzyska prywatne dane utracone na skutek niedawnej awarii usługi.
Według najnowszej informacji przekazanej przez amerykański oddział sieci T-Mobile, większość utraconych danych z usługi świadczonej użytkownikom telefonu Sidekick miało udać się odzyskać. Oznaczać to może, że przynajmniej część użytkowników sieci odzyska prywatne dane utracone na skutek niedawnej awarii usługi.
O problemach użytkowników telefonów Sidekick pisaliśmy w tej wiadomości. Na skutek nieudanej rozbudowy serwerowni usługi wszystkie dane użytkowników miały zostać utracone. Jednak najnowsze informacje płynące z T-Mobile USA mówią o tym, że nie wszystko jest jeszcze stracone.
Co prawda już wiadomo, że nie uda się odzyskać wszystkich utraconych na skutek awarii danych, jednak operator ma nadzieję, że chociaż część z nich zostanie przywrócona. Osobom, które utracą największą ich część, zostanie przesłany list z przeprosinami oraz kuponem rabatowym w wysokości 100 dolarów na usługi świadczone przez sieć. Jest to równowartość trzech miesięcznych opłat za usługi typu data świadczonych dla użytkowników smartfonów Sidekick. Wysyłka kuponów rabatowych ma potrwać przez kolejne 2 tygodnie.