T-Mobile i Sidekick - nie wszystko jeszcze stracone

Według najnowszej informacji przekazanej przez amerykański oddział sieci T-Mobile, większość utraconych danych z usługi świadczonej użytkownikom telefonu Sidekick miało udać się odzyskać. Oznaczać to może, że przynajmniej część użytkowników sieci odzyska prywatne dane utracone na skutek niedawnej awarii usługi.

Redakcja Telepolis
5
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile i Sidekick - nie wszystko jeszcze stracone

Według najnowszej informacji przekazanej przez amerykański oddział sieci T-Mobile, większość utraconych danych z usługi świadczonej użytkownikom telefonu Sidekick miało udać się odzyskać. Oznaczać to może, że przynajmniej część użytkowników sieci odzyska prywatne dane utracone na skutek niedawnej awarii usługi.

O problemach użytkowników telefonów Sidekick pisaliśmy w tej wiadomości. Na skutek nieudanej rozbudowy serwerowni usługi wszystkie dane użytkowników miały zostać utracone. Jednak najnowsze informacje płynące z T-Mobile USA mówią o tym, że nie wszystko jest jeszcze stracone.

Co prawda już wiadomo, że nie uda się odzyskać wszystkich utraconych na skutek awarii danych, jednak operator ma nadzieję, że chociaż część z nich zostanie przywrócona. Osobom, które utracą największą ich część, zostanie przesłany list z przeprosinami oraz kuponem rabatowym w wysokości 100 dolarów na usługi świadczone przez sieć. Jest to równowartość trzech miesięcznych opłat za usługi typu data świadczonych dla użytkowników smartfonów Sidekick. Wysyłka kuponów rabatowych ma potrwać przez kolejne 2 tygodnie.

Dalsza część tekstu pod wideo