Środa chce wycofania reklam Ery
Najnowsza kampania sieci Era narusza godność kobiet i ordynarnie wykorzystuje seksualne skojarzenia - nie ma wątpliwości pełnomocnik rządu ds. równego statusu kobiet i mężczyzn Magdalena Środa.
Najnowsza kampania sieci Era narusza godność kobiet i ordynarnie wykorzystuje seksualne skojarzenia - nie ma wątpliwości pełnomocnik rządu
ds. równego statusu kobiet i mężczyzn Magdalena Środa.
Urząd domaga się, by reklamy zdjęto. Wczoraj wystosował pismo do dyrektora Polskiej Telefonii
Cyfrowej.
Era nie chce wycofać reklamy. Reklama informuje, że za 30 zł klient otrzyma 160 min rozmowy.
Dostajemy telefony, maile i listy z prośbą o interwencję - mówi Sylwia Spurek, rzecznik prasowy urzędu ds. równego statusu. Jak podkreśla, to efekt medialnej debaty sprzed kilku miesięcy o tym, że reklamy naruszają godność
kobiet i mężczyzn.