Należąca do Xiaomi marka Redmi świętuje osiągnięcie kolejnego kamienia milowego przez serię Redmi Note 7. W ciągu 129 dni sprzedano 10 mln telefonów należących do tej rodziny.
Średniopółkowa seria smartfonów chińskiej marki składa się z trzech modeli: Redmi Note 7, Redmi Note 7S oraz Redmi Note 7 Pro. Dwa pierwsze urządzenia są niemal identyczne, a główna różnica pomiędzy nimi to czas premiery rynkowej. Note 7 Pro tymczasem ma lepsze podzespoły, między innymi chipset (Snapdragon 675 w miejsce Snapdragona 660) oraz matrycę głównego aparatu 48 Mpix (Sony IMX586 w miejsce Samsunga Isocell GM1).
Zobacz: Redmi Note 7 - test dobrze wyposażonego smartfonu firmy Xiaomi, który nie zrujnuje naszych finansów
Zobacz: Fotopojedynek: Redmi Note 7 vs Honor View20. Czy produkt firmy Xiaomi poradzi sobie ze znacznie droższym konkurentem?
Zobacz: Test telefonu Xiaomi Mi 9 SE – taki powinien być smartfon klasy średniej
Tuż przed oficjalną prezentacją "zabójców flagowców", czyli serii Redmi K20, należąca do Xiaomi marka świętuje osiągnięcie 10 mln sprzedanych egzemplarzy urządzeń z serii Redmi Note 7. Liczba ta została osiągnięta w ciągu 129 dni. Dobrą wiadomością podzielił się na Weibo.com współzałożyciel Xiaomi, Lei Jun.
Zobacz: Xiaomi prezentuje wygląd telefonu Redmi K20 z potrójnym aparatem fotograficznym
Zobacz: Redmi 7A oficjalnie zaprezentowany. Na pokładzie Snapdragon 439 i bateria 4000 mAh
Zobacz: Wyniki Xiaomi po 1Q2019 - dwucyfrowe wzrosty najważniejszych parametrów
Źródło tekstu: Xiaomi (Weibo.com)
Widzieliście dlaczego DxOMark zmieniło procedury testowe kilka lat temu i teraz zdjęcia nocne czy fi ...
Sprawdź definicję słowa sekta a później pisz bo na razie klepiesz głupoty.
Gdzie jest ważna sprawa???????
HDMI 2.0 w 2024 roku to jebitny żart.
WY WSZYSTKO WIECIE A NIC Z TYM NIE ROBICIE CIĄGLE TYLKO PISZECIE PIERDOŁY NIE UMIECIE SAMI ZABESPIEC ...