Simplus Team na screenboardach

Fabryka Pomysłów realizuje kampanię Simplus Team na sieci nośników typu screenboard.

Redakcja Telepolis
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Simplus Team na screenboardach

Fabryka Pomysłów realizuje kampanię Simplus Team na sieci nośników typu screenboard.

Swym zasięgiem obejmuje ona 100 uczelni wyższych oraz Szkół Języków Obcych Empik w całej Polsce. Plakaty zamontowane zostały na połowie sieci screenboardów, czyli w tak zwanym pakiecie jedna druga oferty.

Screenboardy to nowa oferta Fabryki Pomysłów. Są to konstrukcje formatu 21 x 10 cm. umieszczone na górnej części monitora komputerowego. Screenboardy znajdują się na wysokości wzroku studenta, gwarantując długi kontakt z komunikatem reklamowym. Wszystkie stanowiska komputerowe objęte siecią nośników posiadają stały dostęp do Internetu. Odbiorcami screenboardów są osoby uczące się, w przedziale wiekowym 19-28 lat.

Dalsza część tekstu pod wideo