Santander Consumer Multirent stawia na nowe technologie w leasingu

Santander Consumer Multirent dąży do cyfryzacji procesu sprzedaży i obsługi klientów, a także partnerów. W ten sposób firma wspiera nowe technologie w leasingu.

Marian Szutiak (msnet)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Santander Consumer Multirent stawia na nowe technologie w leasingu

25 maja tego roku odbyła się trzecia odsłona konferencji „e-Leasing Day”. Ze względu na sytuację epidemiologiczną, wydarzenie po raz pierwszy miało miejsce w przestrzeni wirtualnej. W wydarzeniu co roku biorą udział eksperci z sektora leasingowego i nowych technologii. Tematem przewodnim najnowszej edycji było zarządzanie projektami. Podczas spotkania firmy z branży IT zaprezentowały sposoby wykorzystania innowacji w biznesie leasingowym na przykładzie konkretnych wdrożeń wprowadzonych we współpracy z partnerami z rynku finansowego. W ten sposób w wystąpieniach pojawił się między innymi temat rozwiązań chmurowych czy zdalnych procesów płatności. Nie zabrakło również prezentacji opisujących cyfryzację procesów biznesowych czy dyskusji na temat zwinnego prowadzenia projektów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wraz z Tuatarą, swoim partnerem technologicznym, prelegentka Santander Consumer Multirent opowiedziała o rozwiązaniach online, wprowadzonych w firmie w ostatnich latach. Eksperci mówili na przykład o DigiCar, platformie dla partnerów handlowych, która pozwoliła na skrócenie pracy sprzedawców w salonach dealerskich i automatyczne uzupełnianie danych we wnioskach o finansowanie poprzez integrację systemu z CEIDG i rejestrem REGON. Wspomniano również o AutoSalonie, rozwiązaniu pozwalającym w jednym miejscu wybrać pojazd i sposób jego finansowania w kanale online oraz o planach na obecny rok. Po majowym uruchomieniu nowej platformy klienta, dzięki której może on zdalnie załatwiać sprawy związane ze swoimi umowami, przyjdzie pora na aplikację mobilną dla partnerów i przedsiębiorców korzystających z oferty leasingodawcy.

Nowoczesne technologie pozwalają nam tworzyć nowe rozwiązania e-leasingowe. Cieszymy się mogąc ułatwiać życie korzystających z naszych usług przedsiębiorców oraz partnerów biznesowych, którzy dzięki nowym produktom otrzymują możliwość sprawniejszego przechodzenia przez procesy związane z finansowaniem samochodów. Branża leasingowa z każdym rokiem staje się coraz bardziej zdigitalizowana, a dzieje się to m.in. dzięki wydarzeniom takim jak „e-Leasing Day”, dającym inspirację do pokonywania kolejnych celów na ścieżce do cyfryzacji usług.

– powiedziała Marta Kozłowska z Santander Consumer Multirent

Konferencja „e-Leasing Day" to wydarzenie organizowane przez branżę leasingową dla firm z tego sektora. Projekt koordynują eksperci należący do Grupy ds. Digitalizacji przy wsparciu Grupy ds. PR, które działają przy Związku Polskiego Leasingu. Celem tego zespołu jest zwiększanie konkurencyjności branży leasingowej poprzez współpracę w zakresie budowania nowoczesnych narzędzi wsparcia oraz automatyzacji kolejnych etapów obsługi transakcji. Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.eleasingday.pl.