Samsung nie boi się porównań w reklamach Galaxy Pro [wideo]
Samsung rozpoczął agresywną kampanię reklamową tabletów z serii Galaxy Pro. W spotach nie boi się konfrontacji ani z iPadami, ani z czytnikami Kindle.
![Samsung nie boi się porównań w reklamach Galaxy Pro [wideo]](https://www.telepolis.pl/grafika/miniatury/samsung-galaxy-pro-1m.jpg)
Samsung rozpoczął agresywną kampanię reklamową tabletów z serii Galaxy Pro. W spotach nie boi się konfrontacji ani z iPadami, ani z czytnikami Kindle.
W reklamach zobaczyć można realną przewagę urządzeń Samsunga nad iPadami wynikającą z pracy wielozadaniowej w kilku oknach czy obsługi kilku kont użytkownika:
<: F1683 :>
<: F1684 :>
Chwaląc się jednak odczuwalnie wyższym zagęszczeniem pikseli na ekranach tabletów, firma mocno przesadza. Galaxy Tab Pro 8.4 ma zagęszczenie pikseli na poziomie 359 punktów na cal, a iPad mini 2 pochwalić może się 324 ppi. Różnica jest ledwo dostrzegalna, tymczasem według reklamy... kolosalna:
<: F1685 :>
Na koniec oberwał też czytnik Kindle od Amazonu... za brak YouTube'a. Szkoda, że ujęcie nie było realizowane w pełnym słońcu, w którym na tabletach ledwo da się czytać, natomiast Kindle czuje się jak ryba w wodzie.
<: F1686 :>