Samsung nie boi się porównań w reklamach Galaxy Pro [wideo]

Samsung rozpoczął agresywną kampanię reklamową tabletów z serii Galaxy Pro. W spotach nie boi się konfrontacji ani z iPadami, ani z czytnikami Kindle.

Lech Okoń (LuiN)
8
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Samsung nie boi się porównań w reklamach Galaxy Pro [wideo]

Samsung rozpoczął agresywną kampanię reklamową tabletów z serii Galaxy Pro. W spotach nie boi się konfrontacji ani z iPadami, ani z czytnikami Kindle.

W reklamach zobaczyć można realną przewagę urządzeń Samsunga nad iPadami wynikającą z pracy wielozadaniowej w kilku oknach czy obsługi kilku kont użytkownika:

<: F1683 :>

<: F1684 :>

Chwaląc się jednak odczuwalnie wyższym zagęszczeniem pikseli na ekranach tabletów, firma mocno przesadza. Galaxy Tab Pro 8.4 ma zagęszczenie pikseli na poziomie 359 punktów na cal, a iPad mini 2 pochwalić może się 324 ppi. Różnica jest ledwo dostrzegalna, tymczasem według reklamy... kolosalna:

<: F1685 :>

Na koniec oberwał też czytnik Kindle od Amazonu... za brak YouTube'a. Szkoda, że ujęcie nie było realizowane w pełnym słońcu, w którym na tabletach ledwo da się czytać, natomiast Kindle czuje się jak ryba w wodzie.

<: F1686 :>

Dalsza część tekstu pod wideo