Revolut idzie do polskiej telewizji. Chce 3 mln
Revolut startuje z pierwszą kampanią reklamową w polskiej telewizji. Fintech chce w ten sposób przyspieszyć osiągnięcie nowego pułapu – trzech milionów klientów w Polsce.

Revolut ma dobrą passę: do fintechu dołącza na świecie ponad milion nowych klientów miesięcznie i ponad 100 tysięcy w Polsce. Liczba klientów w naszym kraju zbliża się już do 3 milionów. Telewizyjna kampania pod hasłem #YourWayIn ma pomóc w przekroczeniu tego progu i dotarciu do odbiorców, którzy nie słyszeli o aplikacji. Firma chce też zachęcić osoby, które podróżowały z Revolutem w wakacje, do odkrywania funkcji i usług przydatnych także po urlopie. Fintech przekonuje też, że jest na dobrej drodze, by stać się najpopularniejszym bankiem w Europie.
Chcemy, aby każdy posiadacz konta bankowego w tradycyjnym polskim banku korzystał także z drugiego konta – w Revolut. Dzięki temu, nie tracąc niczego, będzie mógł czerpać z dodatkowych benefitów Revolut, których nie znajdzie w żadnym tradycyjnym banku. O tym także jest ta kampania
– wyjaśnia Wiktor Stopa, Head of Growth w Revolut.
Jak dodaje Wiktor Stopa, Polska to dla fintechu trzeci największy na świecie rynek, z potencjałem do dalszego wzrostu. Nad Wisłą zwiększa się liczba kont Revolut dla firm, dla klientów indywidualnych, dla dzieci, współdzielonych i inwestycyjnych. Firma chce jednak dotrzeć do nowych grup odbiorców.
W związku z nową strategią do zespołu Revolut w Polsce dołączyło w ostatnich miesiącach troje nowych menedżerów: Zoe Gralińska-Sakai, Creative Marketing Manager CEE (wcześniej w H+K Strategies), Piotr Oleksy, Senior Growth Marketing Manager CEE (wcześniej w PayPal) i Martyna Kłos, Strategy & Operations Manager Polska (wcześniej w Glovo).
Niedawno Revolut podjął także szeroką współpracę z polskimi twórcami. Wśród realizowanych w wakacje projektów znalazły się partnerstwa z gwiazdami polskiego Internetu. Kolejną grupą odbiorców, na którą stawia firma, są widzowie polskich kanałów TV. Spoty będą emitowane w telewizjach TVN i Polsat, a także na YouTube i w serwisach Meta. Kampania potrwa do 31 października
W pięciu zaplanowanych spotach pojawią się usługi travel & lifestyle przydatne w podróży. Zobaczymy też usługi chętnie wykorzystywane przez Polaków pracujących za granicą – błyskawiczne i darmowe przelewy do bliskich w kraju (międzynarodowe przelewy peer-to-peer). Nie zabraknie też spotu o koncie dla dzieci <18. Revolut będzie też emitować spot o inwestowaniu, a także zachęcał do szybkich płatności przez chat.