Reklamowe wydatki telekomów we wrześniu

We wrześniu na spoty telewizyjne najwięcej ze wszystkich reklamodawców wydali Polkomtel i Centertel - razem ponad 100 mln zł (licząc cennikowo, bez rabatów).

Redakcja Telepolis
34
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Reklamowe wydatki telekomów we wrześniu

We wrześniu na spoty telewizyjne najwięcej ze wszystkich reklamodawców wydali Polkomtel i Centertel - razem ponad 100 mln zł (licząc cennikowo, bez rabatów).

Oto lista wydatków telekomów we wrześniu 2010 i 2009 roku - cennikowo, bez uwzględnienia rabatów, które mogą przekraczać 50% - oraz ich pozycja w rankingu wszystkich reklamodawców w telewizji:

Dalsza część tekstu pod wideo

Operator

Pozycja 09.2010

Wydatki

Pozycja 09.2009

Wydatki 09.2009

Polkomtel

1.

59,5 mln zł

2.

50,3 mln zł

Centertel

2.

43,7 mln zł

7.

35,9 mln zł

PTC

5.

39,2 mln zł

5.

39,2 mln zł

P4

11.

26,1 mln zł

15.

13,9 mln zł

Pokaż więcej