Reklama "Darmowych Rozmów" Netii
Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię reklamującą Darmowe Rozmowy - najnowsze taryfy oferowane przez Netię.
Gruppa66 Ogilvy przygotowała kampanię reklamującą Darmowe Rozmowy - najnowsze taryfy oferowane przez Netię.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje obszary działania spółek Grupy Netia. Reklamy ukazują się w prasie ogólnopolskiej i lokalnej, lokalnych rozgłośniach radiowych oraz w Internecie od 20. maja.
Darmowe Rozmowy reklamowane są w prasie ogólnopolskiej (Gazeta Wyborcza + tygodniki opiniotwórcze) oraz mediach lokalnych – prasie i radiu.
Obecne działania ATL są kontynuacją pierwszego etapu kampanii z kwietnia, kiedy to wykorzystano materiały BTL. Agencja przygotowała wówczas, m.in.: zawieszki na drzwi, plakaty, ulotki oraz cenniki.
Agencja Gruppa66 Ogilvy obsługuje Netię od 2002 roku.