Poważne problemy w holenderskim Vodafone
Z powodu pożaru w jednej z placówek holenderskiego oddziału Vodafone, nawet jedna trzecia klientów operatora w tym kraju mogła zostać odcięta od usług telekomunikacyjnych.
Z powodu pożaru w jednej z placówek holenderskiego oddziału Vodafone, nawet jedna trzecia klientów operatora w tym kraju mogła zostać odcięta od usług telekomunikacyjnych.
Ogień pojawił się 4. kwietnia około godziny 3:00 nad ranem w jednym z budynków z infrastrukturą telekomunikacyjną operatora w Rotterdamie. Z powodu wczesnej pory, nikt z tego powodu nie ucierpiał.
Jednak nawet 5 mln klientów operatora pozbawionych zostało możliwości wykonywania połączeń, wysyłania wiadomości oraz łączności z siecią. Podobna liczba osób nie może korzystać ze swojej poczty głosowej.
Obecnie operator stara się udostępnić usługi w technologii 2G, które pozwolą jego klientom na wykonywanie połączeń oraz wysyłanie wiadomości jeszcze przed północą. Pełne przywrócenie usług transmisji danych może potrwać dłużej.