Polkomtelowi wyszło z badań, że Simplus jest najpopularniejszy

Polkomtel uważa, że Simplus to najpopularniejsza marka prepaid na rynku. Tak wyszło firmie z badań na siedmiotysięcznej grupie respondentów - napisała Rzeczpospolita.

Redakcja Telepolis
78
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Polkomtelowi wyszło z badań, że Simplus jest najpopularniejszy

Polkomtel uważa, że Simplus to najpopularniejsza marka prepaid na rynku. Tak wyszło firmie z badań na siedmiotysięcznej grupie respondentów - napisała Rzeczpospolita.

Według badań, Simplus ma największy udział w rynku (przed m.in. TakTakiem, POP i Heyah). Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtelu, powiedział na konferencji, że liczba użytkowników Simplusa przekroczyła 6 mln.

Jak napisała Rzeczpospolita, Polkomtel wiąże duże nadzieje z marką Simplus, ale Sami Swoi nie jest dla niego powodem do dumy. Piotr Gaweł stwierdził, że jest ona dla Polkomtela "wyzwaniem", ale nie chciał powiedzieć, czy operator zamierza zlikwidować markę.

Dalsza część tekstu pod wideo