Polkomtelowi wyszło z badań, że Simplus jest najpopularniejszy
Polkomtel uważa, że Simplus to najpopularniejsza marka prepaid na rynku. Tak wyszło firmie z badań na siedmiotysięcznej grupie respondentów - napisała Rzeczpospolita.
Polkomtel uważa, że Simplus to najpopularniejsza marka prepaid na rynku. Tak wyszło firmie z badań na siedmiotysięcznej grupie respondentów - napisała Rzeczpospolita.
Według badań, Simplus ma największy udział w rynku (przed m.in. TakTakiem, POP i Heyah). Piotr Gaweł, członek zarządu Polkomtelu, powiedział na konferencji, że liczba użytkowników Simplusa przekroczyła 6 mln.
Jak napisała Rzeczpospolita, Polkomtel wiąże duże nadzieje z marką Simplus, ale Sami Swoi nie jest dla niego powodem do dumy. Piotr Gaweł stwierdził, że jest ona dla Polkomtela "wyzwaniem", ale nie chciał powiedzieć, czy operator zamierza zlikwidować markę.