Polkomtel nie będzie bezczynnie patrzył na ruchy konkurencji

Wysyłamy konkurentom jasny komunikat: nie będziemy biernym aktorem, dla nas baza klientów jest bardzo ważna - mówi Marek Niedźwiedź, dyrektor departamentu marketingu i rozwoju biznesu w Polkomtelu.

Redakcja Telepolis
30
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Polkomtel nie będzie bezczynnie patrzył na ruchy konkurencji

Wysyłamy konkurentom jasny komunikat: nie będziemy biernym aktorem, dla nas baza klientów jest bardzo ważna - mówi Marek Niedźwiedź, dyrektor departamentu marketingu i rozwoju biznesu w Polkomtelu.

Szerzej o ofercie Bez Limitu pisaliśmy w tej wiadomości.

Oferta jest odwzorowaniem tego, co mają już konkurenci. Ale nie bylibyśmy sobą, gdybyśmy tego nie udoskonalili. Najdroższa taryfa ma nielimitowany transfer, choć zastrzegamy sobie, że po 40 GB możemy obniżyć prędkość transmisji. Ale kto zjada 40 bochenków chleba na śniadanie? - dodaje Niedźwiedź.

Wojciech Pytel, członek zarządu Polkomtelu powiedział, że jego szacunki dotyczące ilości klientów potencjalnie zainteresowanych nową ofertą są pomiędzy tymi podanymi przez PTC (0,5 mln) a P4 (5 mln).

W najbliższym czasie każdy klient kupujący dowolną taryfę głosową Plusa, otrzyma 3-miesięczny dostęp do sieci LTE. Prawie 70% klientów korzystających z Internetu LTE posiadało wcześniej Internet mobilny od konkurencji. Około 50% sprzedaży Internetu mobilnego w Plusie to oferta LTE, którzy dają wyższe ARPU niż przed wdrożeniem LTE. Najwięcej klientów przechodzi z sieci Play i Neostrady.

W I kwartale przyszłego roku, w zasięgu sieci HSPA+ ma być ponad 90% populacji Polski i ponad 70% populacji dla LTE.

Dalsza część tekstu pod wideo