Plus: Pakiet telemedyczny Ja+Zdrowie

Konsultacje z lekarzem dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, kontakt z pielęgniarką i położną, informacje o dyżurach i konsultacjach lekarskich. Sieć Plus jako pierwsza w Polsce oferuje klientom usługę dostępową z zakresu telemedycyny Ja+Zdrowie.

Lech Okoń (LuiN)
40
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
Plus: Pakiet telemedyczny Ja+Zdrowie

Konsultacje z lekarzem dostępne 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, kontakt z pielęgniarką i położną, informacje o dyżurach i konsultacjach lekarskich. Sieć Plus jako pierwsza w Polsce oferuje klientom usługę dostępową z zakresu telemedycyny Ja+Zdrowie.

Plus jest pierwszą polską siecią komórkową, która przygotowała dla swoich klientów usługę dostępową do porad profilaktyczno-medycznych za pomocą smartfonu lub tabletu w postaci wideokonsultacji, czatu i zwykłej rozmowy. Partnerem medycznym rozwiązania jest spółka Falck Medycyna, lider w obszarze ratownictwa medycznego, pełniący funkcję Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej (NZOZ).

Ja+Zdrowie jest usługą dostępową do Wirtualnej Przychodni, która pozwala porozmawiać z lekarzem, pielęgniarką bądź położną, zasięgnąć porady, skonsultować wyniki badań wtedy, kiedy jest to potrzebne, bez zapisywania się w grafik na konkretny dzień i godzinę. Wystarczy zainstalować na swoim smartfonie lub tablecie aplikację Ja+Zdrowie i połączyć się przez Internet.

Aplikacja Ja+Zdrowie zapewnia:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • całodobowy dostęp do lekarza rodzinnego,
  • konsultacje z pielęgniarka/położną w godz. 8-22,
  • konsultacje wyników badań z lekarzem,
  • informacje o dyżurach lekarskich, nocnej i świątecznej pomocy lekarskiej, dyżurujących aptekach,
  • ustalenie najkrótszej kolejki do konsultacji lub badania diagnostycznego w ramach NFZ.






Zobacz: