PKO BP z praktyczną nowością. Powiedzą Ci, jeśli robisz źle

PKO BP wprowadza nowy element, który pomoże użytkownikom w przypadku problemów z zalogowaniem się na konto.

Damian Jaroszewski (NeR1o)
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP z praktyczną nowością. Powiedzą Ci, jeśli robisz źle

PKO BP poinformowało o dodaniu nowego elementu na swojej stronie internetowej. Nowość została określona mianem "pomocy w logowaniu" i jest właśnie tym, co mówi nazwa.

Dalsza część tekstu pod wideo

PKO BP — nie możesz się zalogować?

Nowy element to nic innego, jak zakłada z sekcją informacyjną na temat najczęstszych problemów z logowaniem do serwisu. Z niej klienci dowiedzą się przydatnych informacji dotyczących między innymi:

  • odzyskiwania identyfikatora do logowania
  • korzystania z tokena mobilnego
  • odzyskiwania hasła do iPKO biznes
  • pustego ekranu po zalogowaniu
PKO BP z praktyczną nowością. Powiedzą Ci, jeśli robisz źle

Chociaż to drobiazg, to nowa zakładka powie klientom, co robią źle, dlaczego mają problem z logowaniem i jak mogą go rozwiązać. Dla wielu osób może to być duże ułatwienie w trakcie korzystania z serwisu PKO BP.