PKO BP ma osobliwy komunikat. Dotyczy klientów jednego telekomu

PKO BP przestrzega klientów Orange, że przez określony czas nie będą mieli dostępu do jednej z usług. O co chodzi?

Damian Jaroszewski (NeR1o)
3
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
PKO BP ma osobliwy komunikat. Dotyczy klientów jednego telekomu

Jesteś klientem PKO BP i Orange? W takim razie powinieneś zapoznać się z najnowszym komunikatem banku. Przez pewien czas jedna z usług nie będzie dostępna.

Dalsza część tekstu pod wideo

PKO z komunikatem dla klientów Orange

PKO Bank Polski informuje klientów Orange o niedostępności jednej z usług. Mowa o doładowaniach telefonów u tego operatora. Te nie będą działały zarówno w aplikacji IKO, serwisie internetowym iPKO, serwisie internetowym PKO Junior, jak i w bankomatach.

Przerwa spowodowana jest pracami technicznymi w Orange. Dobra informacja jest taka, że będzie ona trwała w godzinach, w których raczej niewiele osób decyduje się na doładowanie telefonu, bowiem od północy z 13 na 14 listopada do 7:00 rano 14 listopada. Dlatego też nie powinno być to szczególnie uciążliwe.