Pierwsze 10 dni Heyah
23 marca, mija 10 dni od uruchomienia sieci Heyah. W tym czasie wysłano już prawie 300 tysięcy bezpłatnych SMSowych wizytówek oferowanych w pakietach startowych. Na stronach internetowych Heyah złożono w tym czasie ponad 1 milion 200 tysięcy wizyt dokonując blisko 10 milionów odsłon.
23 marca, mija 10 dni od uruchomienia sieci Heyah. W tym czasie
wysłano już prawie 300 tysięcy bezpłatnych SMSowych wizytówek oferowanych w
pakietach startowych. Użytkownicy w taki sposób informują o swoich nowych
numerach telefonów zaczynających się od 888. Na stronach internetowych Heyah
złożono w tym czasie ponad 1 milion 200 tysięcy wizyt dokonując blisko 10
milionów odsłon. 800 tysięcy unikalnych użytkowników stron www rezerwowało
numery, kupowało pakiety startowe, doładowywało swoje konta i odwiedzało
klub Heyah. W ciągu tych dni sklep internetowy cieszył się zainteresowaniem
ponad 250 tysięcy osób.
Niespotykane do tej pory rozwiązania i sympatyczne logo Heyah wzbudziły
ogromne zainteresowanie szerokiej grupy osób, nie tylko użytkowników
telefonów na kartę czy działów marketingu innych firm, ale również naukowców
i badaczy. Heyah, jako nowy standard na rynku telefonów na kartę oraz
niepowtarzalna, wesoła i wszechobecna kampania reklamowa, stały się już
tematem zajęć na wyższych uczelniach. Na pytanie ?Co was najbardziej
zainspirowało w minionym tygodniu?? odpowiedzią była ... Heyah. Czy oznacza
to, że możemy spodziewać się pracy dyplomowej poświęconej Heyah?